16 Şubat 2012 Perşembe

KOŞTURMACA

Yoğun günler geçiriyorum şu sıralar.Okul işleri,toplantılar,emzirme bitirme operasyonu,misafirlikler ve misafir ağırlamalar derken bilgisayarın başına oturamıyorum bile çoğunlukla.Aslında şuanda vaktim yok yarın misafirim gelecek.Okuldan çok sevdiğim arkadaşlarım bende olacak.Onun için bugün yapılması gereken yığınla iş var.Okuldan gelince ilk olarak tatlımı yaptım.Şimdi biraz kızımla vakit geçirip diğer işlerimi halledicem.Allahtan annecim babacım var onlar Duruyu oyaladıkları için eşiminde yardımıyla ev işlerini hallederiz bir çırpıda.Emzirme bitirme operasyonu başarı ile sonuçlandı:))Derin bir ohhhh çektim açıkçası.Durunun da iştahı açıldı.bu harika bir şey bizim için.Bu arada Duru çok öksürüyordu bizde dr götürdük.Bir sürü ilaç verdi ama antibiyotik değil çok şükür.Ayakta atlatıyoruz.İşte doktorda beklerken ki halimiz.Bir dakika bile yerinde durmadı sürekli oyuncaklara koşuşturdu.Babası onu ata bindirmek istedi ama korktu.Sonra başka bir çocuk ata binmeye kalkınca kıyameti kopardı nasıl ağlamaya başladı şaştım kaldım:))Büyüdüğünün göstergeleri sanırım.
En büyük zevkimiz mutfaktaki çanak çömleği devirmek, dolap kapaklarını açmak kapamak evde ne varsa karıştırmak:))

İşte böyle bizden haberler.Blogumu çok özlememe ve anlatacak pek çok şeyim olmasına rağmen maalesef hiç vakit bulamıyorum.Hafta sonu da yoğun bir programımız var.Neyse her günümüz böyle güzel geçsin inşallah.Son olarak ilk görev yerim Artvin de öğrendiğim pazar günü yakın arkadaşıma yaptığım bize göre hamur kızartması Artvinlilere göre mafiş adıyla söylenen bu güzelliğin tarifini vereyim.Herkese kucak dolusu sevgiler.
MAFİŞ
1 yumurta
1 su bardağı süt veya yoğurt
1 paket karbonat
1 çay kaşığı tuz
alabildiğince un
YAPILIŞI:Malzemeleri karıştırıp yoğuruyoruz ve iki parçaya ayırıyoruz .(kulak memesi)Üzerine nemli bir bez örtüp 20 dk bekletiyoruz.Daha sonra merdane ile bu parçalardan birini açıyoruz 1 cm falan biraz daha kalın olabilir.sonra bu açtığız hamuru kare kare yada istediğimiz şekillerde kesip kızgın yağa atıp kızartıyor ve sonra afiyetle yiyoruz.

2 yorum:

  1. artvinli deyilim ama karadenizliyim severek yaparız hem kolay hemde pratik oluyor sizde güzel yapmışsınız ellerinize sağlık bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sevgili asiye bizde aynen severek yiyoruz bende karadenizliyim ama bunu artvinde öğrendim.çok teşekkür ederim yorumun için bende geliyorum hemen sevgiler

    YanıtlaSil