30 Mart 2014 Pazar

SEHPADAN PUFA DÖNÜŞÜM

 Bu yazıyı hazırladıktan sonraki gece ameliyat olup hastanede yattım:))İnsanoğlu işte plan yapmamalı sanırım.Aniden hiç bir sıkıntım yokken yoğun karın ağrısı ile hastaneye gittim ve gidiş o gidiş.Bir operasyon geçirdim ama şimdi iyiyim çok şükür.Bu süreçte geçmiş olsun dileklerini ileten herkese kocaman sevgilerimi gönderiyorum.Gelelim yazıma aynen o gün yazdığım gibi yayınlıyorum.
Her çocuksuz çift gibi bizde Durişkom evimizi şenlendirmeden evvel orta sehpa alma gereksizliğini yapmıştık.Duru doğup da yürüme aşamalarına geldiğinde ilk olarak sehpa kenara kaldırıldı daha sonra ise tamamen balkona atıldı.Çünkü gereksizdi,çünkü çocuğum rahatça koşup oynayacakken ona engel oluyordu ve en büyük çünküm ise cam olan orta kısıma çıkıp oturuyordu.Kırılacak diye ödümüz kopuyordu, bizde kızımıza bir zarar verir diye kaldırdık.Sonra internette sehpadan puf yapan insanlara rastladım ve çok hoşuma gitti bu fikir.Dedim neden olmasın.Koltuk döşeme yapan bir yer ile konuştum.Kumaş seçtik ve kumaşın gelmesini bekledik.
 Ve beklediğimiz kumaş geldi.
 Sonra sehpanın cam kısmını ayırdım ve onu yolladım.İşte sehpam geri geldiğinde bu şekilde bir puf olmuştu:))Düğmeli olmasını istemiştim.Ben çok beğendim.Pek zevk sahibi olmayan eşim!yorgan desenine benzetsede bu vintage desene ve renge ben bayıldım.Girişteki ikea aynam ile çok uyumlu olacağını düşündüğüm için ayaklarını beyaza boyamadım.Bu halde bıraktım.Kenarda atıl bir şekilde duran orta sehpam artık puf olarak evimizde yerini aldı:))))Siz nasıl buldunuz??



14 yorum:

  1. Rengi deseni çok güzel olmuş, kapı önünde çok ta kullanışlı olmuş, kapı girişiniz şenlenmiş resmen, güzel fikir kesinlikle, bende evlendiğimde cam orta sehpa almıştım ama çocukların sürekli çarpmasından korkup üzerini ve yanlarını çıkarttırıp sünger ve deri kaplattım çok kullanışlı oldu, şimdi kızım üstüne bile çıkıp oynuyor. Eski eşyaları atmayıp değerlendirmek lazım, paylaşımınız güzel bir fikir olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmenize sevindim.hakikaten girişe çok ayrı bir hava kattı.ama gelen giden üzerine montunu koyuyor ben bunu pek düşünmemiştim:(sizde iyi yapmışsınız en azından değerleniyor böylece eşyalarımız sevgiler

      Sil
  2. Canım çok geçmiş olsun, benim hiç haberim olmamış bu operasyondan, umarım iyisindir şimdi.Bu arada puf tek kelimeyle harika olmuş, işte yaratıcı anne :) bayıldım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım bir şey atlattım öyle:(çok teşekkürler.beğenmene çok sevindim bende çok sevdim pek umudum yoktu aslında yapabileceklerine ama gayet iyi oldu

      Sil
  3. geçmiş olsun.. bloğunuzu çok beğeniyorum fakat takibe alamıyorum.. pufunuza bayıldım çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için.siz söyledikten sonra hemen araştırdım ancak ortak bir sorun varmış takip durumunda herkes aynı durumdaymış.çözümlemeye çalıştım ama olmadı.beklememiz gerekiyormuş:((((umarım o süreçte birbirimizi kaybetmeyiz.haber verdiğiniz için çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
    2. sanırım sorunu çözdüm şimdi izlemeye alabilirsiniz blogumu.sevgiler

      Sil
  4. Öncelikle çok geçmiş olsun, sonra pufunuza bayıldım güle güle kullanın, blogunuzda çok hoş, uğrarsanız bende beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için:))hemen uğruyorum sevgiler

      Sil
  5. merhaba çok teşekkür ederim.siz sorunca numarasını bulmaya çalıştım ama atmışım:(bu aralarda malum ameliyatlıyım okula gidemiyorum bir hafta daha gidemiyeceğim.bu sebepten gidipte sorma şansımda yok.ama bir hafta sonra sorabilirim isterseniz.yani geç olmayacaksa:((

    YanıtlaSil
  6. Eda erkeklerin bir çoğu böyle, benim eşiminde bazı konularda beni çok şaşırtan yorumları olabiliyor,bence renkleri güzel çokta işlevsel görünüyor,güle güle kullanın sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa aynen canım yaa:))erkekler işte yorgana benzettim dedi vallahi:)))neyseki her gelen çok beğeniyorda eşimle dalga geçiyorum,sağol canım sevgiler

      Sil
  7. Puf harika olmuş, ellerinize sağlık.Bu arada çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil