10 Ağustos 2014 Pazar

LANCOME CC KREM


Güneş kremi almak için girdiğim sephoradan lancom cc krem alarak çıktım.Sephora çalışanları maşallah anında hedefinden şaşırtabiliyor insanı.Bir anda kendinizi makyaj koltuğunda makyajınız yapılmış allığınız rujunuz falan sürülmüş halde buluyor girerken neydim ne oldum modunda çıkıyorsunuz:)Neyse bende yüzüm için güneş kremi almak istediğim de görevli bayan bana cc kremlerinde spf lerinin çok yüksek olduğunu bir taşla birsürü kuş vurmanın çok daha akıllıca olacağını söyleyince önce bobbi brawn cc kremi denedi cildime.Oldukça güzeldi aslında ama spf 35 di ve bu benim için yeterli değildi.Bu nedenle lancoma yöneldik.Cildime bir parça koyu geldi aslında ama yaz olduğu için uygun.Sürümü güzel ama daha sıvı olabilir sanki.Ama vadettiklerini cidden karşıladı.Cildim sorunludur benim,gözeneklerim büyük,renk tonu eşit değil ve de çeşitli lekeler vardır.Ama bu krem epey toparladı sanki cildimi.Kokusu kesinlikle süper.Şimdi güneş ışığında filtresiz fotoğramı koyacağım burada anlaşılıyor aslında etkisi.Almak isterseniz renk konusunda dikkat edin sadece.



2 yorum:

  1. Edacım ciltte duruşu çok hoş görünüyor gerçekten peki su bazlı bir kremmi uzun süre dayanabiliyormu canım sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meltemcim oldukça dayanıklı aslında mersin adana sıcağında rahatlıkla kullandım canım

      Sil