29 Şubat 2012 Çarşamba

BENCE ÇETİK ASLINDA PATİK

Benim canım kızım yürümeye yeni başladığında ben ev içinde ona yarı yumuşak ayakkabı giydiriyordum ama kızım sürekli düşüyordu.Her yere takılıyordu doğru düzgün yürüyemiyordu.Her şeyi çok bilen!,babama göre internet annesi olan ben bunu nasıl oldu da çözemedim bilmiyorum.Aslında ayakkabı giydirmemek lazımmış.Neyse bende geç de olsa bu patiklerden keşfettim.Evimiz oldukça sıcak ama yine de ayağında sadece çorapla gezmesi içime sinmiyordu.Bu şirin çetikleri(eskiden öyle derlermiş ya) yani patikleri LCW den aldım ve kızım bunlarla çok rahat etti.Bugün yine aldım çünkü diğerleri artık eskidi.Hemde çok uygun fiyata aldım bu şirin şeyleri.Lcw de gezinirken birde bu tatlı çilekli taytı aldım çok beğendim.En son kızıma tokalar aldım bir bujiteriden.işte hepsi burada.








Bu arada Fatsa da kar yağıyor bende bugün bir toplantıya giderken üst geçitte fotoğrafladım.Artık diyorum güneş açsa da bizde çocuğumuzu çoluğumuzu parklara bahçelere çıkarsak.Umarım az kalmıştır güneşin yüzünü göstermesine.Herkese kucak dolusu sevgiler


8 yorum:

  1. Çok şirin hepsi. Duru iyi günler kullansın hepsini inşallah. Kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz canım benim seni ve inciyi öpüyorum

      Sil
  2. ay yerim ben onun çetiğinide patiğinide:)ben kendimi kaybediyorum çocuk mağazalarına girince ufacık ufacık cicileri görünce..çilekli taytınızda pek güzell..Bende aldım bıraktım aldım bıraktım en sonunda almadan çıktım geçen lc waıkıkı ziyaretimde :))ama biz patikte patik tarzı ayakkabıda giyemiyoruz maalesef:( altları fena kayıyor duru bikaç kez fena kapaklandı yere kaldırdım bende..Spor ayakkabı gibi altı kaymayan ayakkabılar giydiriyorum şimdi..fıttırı fıttırı koşturuyor ordan oraya:)Güzel günlerde kullansın yeni cicilerini Duru kuşumm..öptm onu yanaklarından:)..Güneşi bende çok özledim buarada:):)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar kaymadığı için tercih ettim işte canım spor ayakkabıdan falan çok daha rahat.spor ayakkabı ile çok zorlandı benim kızım bunlar hiç kaymıyor çorap gibi hemde ayağını sıkı tutuyor.Elif duru spor ayakkabı ile nasıl düşmeden duruyor evin içinde münevvercim istersen bide bunlardan dene derim çook öpüyorum bende sizi

      Sil
  3. bende çok seviyorum bunları severek de aldım ama kullanamadık biz canım ya..artık bizim marleylerden mi neden bilmiyorum fena kayıyor kuzum..bende lc waikikideki yumuşak tabanlı spor ayakkbılarından edindim..şimdilik onlarla rahat geziyor.ama bunlarada bakıcam canım altları yapışkanlı gibiyse bende alayım çok güzeller çünkü..güzel günlerde giysin miniğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar kaymıyor canım altı keçe gibi bende o yüzden rahat ettim dene mutlaka.marleyde falan kaymaz yani öpüyorum

      Sil
  4. o çetiklerden biz de çok kullanıyoruz.. gerçekten iyi bi icat.. bu arada taytına bayıldım.. çok şeker.. bu akşam hemen lcw ye gitmek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sevgicim çok kullanışlı bende aynı şeyi söylemiştim iyi bir icat diye:)))tayt çok sevimli ya çilekli çilekli mutlaka uğra derim sevgiler

      Sil