18 Şubat 2014 Salı

İKİ HAFTADA İKİ BEDEN İNCELMEK Mİ???

Duy da inanma.Ebru Şallı instagram hesabında bu fotoyu paylaştı ve altına da iki haftada iki beden incelteceğini ve hepimizin dar jeanlere sığabileceğimizi vadetti. Allahım çok sevindim çok.Dört gözle bekliyorum bu dvd yi.Kesin karar verdim bu sefer düzenli beslenme ve spor şart.Saldıkça saldım 62 kilodan iki yıl içinde kaç kiloya çıktım yarabbim:(((Ve bu beni gerçekten çok mutsuz etti.
Bugün okuldan çıkıp anneme Duruyu almaya gittim.Annemlerin günü vardı illa yukarı gel dediler sırf yemek yememek için gitmek istemedim,zorlayınca onlar çıkmak zorunda kaldım ama tavrım çok netti.Hayır asla yemeyeceğim,sadece bir bardak çay içeceğim diyebildim.Ve gerçekten bir oda dolusu ortayaşın çok üstünde tontiş kadının onca ısrarına rağmen sadece çayımı içip kalktım.Çok mesudum..
Eve geldim ve akşam yemeğine kendime kocaman bir kase ton balıklı salata yapıp afiyetle yedim.Ve bu saat itibari ile yeme işine son verdim.Sadece kuru kayısı,fındık,ceviz ve meyve gibi şeyler var akşam yiyeceğim ve de vazgeçilmez hobim akşam çayım.Bu sefer çok kararlıyım üzerime yapışan bu kilolardan kurtulmalıyım acilen.Bu dvd çıkana kadar yediklerime dikkat edicem ve leslie ile 1 mil ile bu akşam başlangıç yapıcam.Şimdi hemen mutfağı topluyor ve spora koşuyorum.


4 yorum:

  1. Bu hafta hepimiz bir zayıflamalıyım uyanışı yaşıyoruz galiba :) Ben de iki gündür sabahları servisten 3-4 durak önce inip yürümeye başladım. Yediklerime de güya dikkat edeceğim. Hadi bakalım, hepimize hayırlı olsun bu sefer başarırız inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaa sanırım bahar geliyor diye bu moda girdik.ben hiç yürüyemediğim için evde yürümeye karar verdim artık:(hadi o zaman hepimiz için kolaylıklar diliyorum bende

      Sil
  2. Kolay gelsin, başarılar.

    YanıtlaSil