25 Şubat 2012 Cumartesi

EVİMİN EN SEVDİĞİM KÖŞELERİ

Herkesin evinde çok sevdiği köşeleri vardır İşte bunlar benim evimdeki en sevdiklerim.
kızımın odasındaki bu ayıcıklı köşeyi
yemek masamızdaki peçeteliğimizin olduğu köşeyi

tv ünitesinde eşimle düğün resmimizin olduğu bu köşeyi

Salonumuzdaki duruşun film şeridini
mutfağımdaki bu tuzlukların çiçekmiş gibi durduğu bu köşeyi

durunun odasında doğduğu anın fotoğrafının olduğu bu duvarı
ve yine kızımın odasının kapısını

holdeki yeşilçam artislerinin karşılıklı asılı olduğu bu bölümü
buzdolabımızın üstünü

ve en çok kızımın salonumuzda bulunan bu oyun köşesini seviyorum.



10 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel kareler canım. Bende buzdolabının üstünü İncinin resimleriyle doldurdum. Durunun oyun köşeside pek güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzdolabı benimde favorim hamileyken ulturason resimleri ile doluydu:))şimdi kendisiyle aslında daha çok resmi vardı ama birileri alıyor gelip gittikçe.oyun köşesi aslında daha güzeldi cadırı falan vardı ama oynamadığı için çadırla kaldırdım bende,ama şu sıralar oyuncaklarıyla daha çok oynuyor.seni ve inciyi öpüyorum canım benim kitabı da okuyorum çok hoş gidiyor.sevgiler

      Sil
  2. canım tekrar merhaba duru çok güzel çok tatlı maşallah ben sormayı unuttum sana samsuna yakınsınız herhalde nerde oturuyorsunuz? bir de öğretmensin sanırım ben de öğretmenim ama özelde çalışıyordum bebek nedeniyle ayrıldım şimdi evdeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelincim çok teşekkür ederiz.evet canım samsuna yakınım fatsada oturuyorum ailem çarşambada yaşıyor yani çarşambalıyım o yüzden sık sık samsuna geliyorum ve samsunu çok seviyorum.inşallah birgün atakumda otururum diye hayal ediyorum:))ayrıca evet öğretmenim ilköğretimde.sen iyi yapmışsın benim annem ve babam geliyolar kızıma bakmak için pazartesi cuma dönüyorlar çünkü çarşmaba buraya 1 saat.o yüzden hemen başladım çalışmaya.bu arada ben sinopada bayılıyorum çok güzel biryer.sen sinoplusun herhalde.tanıştığıma memnun oldum canım sevgiler

      Sil
    2. trabzonda okudum ben de fatsaya da gitmiştim çok güzel orası. ünv.bittiğinden beri o tarafa geçmedim hiç. bu arada aynı şeyleri düşünüyoruz samsuna her geldiğimizde senin gibi yeşilyurta mutlaka uğrarız dönüşte eşim sahilden devam eder ve ben de dua ederim inşallah bir gün buradan bir evim olur diye belki komşu oluruz ilerde :)) sinopa beklerim gelirseniz eğer ben ilçesindeyim gerzede samsuna biraz daha yakınız.gerzeliyim eşimi aldım yanıma :) ben de tanıştığıma çok memnun oldum canım

      Sil
    3. ayyyy benim gibi düşünen biri daha.ne güzel inşallah canım atakumda oturur komşu oluruz:)))bu arada ben sinopa hele hele gerzeye bayılıyorum çok harika yerler zaman zaman geliyoruz bizde o tarafa inşallah yaza doğru niyetimiz var yine tanışırız ne güzel olur.yakınımda bir blogcu ile karşılaşmam ne büyük şans öpüyorum çook

      Sil
  3. ne kadar guzel bır yazı olmus aslında benımde hep evımın cok sevdıgım koselerı vardır:)) her bır kose ayrı guzel gerceketenn..ama durus baska:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canım aslında bunu mim gibi yapıp size yollamayı düşündüm ama sonra vazgeçtim iyi olurdu demmekki.sende paylaş evinde sevdiğin köşeleri

    YanıtlaSil
  5. peçetelik ve holdeki yeşilçam artistleri benim favorimm:)Durunun olduğu oyun köşeside çok güzell..güzel bir post hazırlamışsın canımm:)yorum yapamadığım için üzülmüştümm:(..Sorunun halolduğuna sevindimm:).öpüyorum duruşumu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peçeteliği bende çok seviyorum canım duruda üstündeki kuzuya miiiiimiiii deyip duruyor:))teşekkür ederim aslında dediğim gibi size mim gibi yollamayı düşündüm ama vazgeçtim aslında güzel olurmuş herkes evinin en sevdiği köşeyi yazsın dicektşm.yorum olayı çok şükür halloldu bende sizi çoook öpüyorumm

      Sil