2 Şubat 2012 Perşembe

DURİŞKODAN SEÇMELER









Geçen hafta bir fırsat bulup soluğu Samsun'da aldık.Alışveriş yapmadım çünkü bu amaçla gitmemiştim ama inanılmaz indirim vardı içim gitmedi değil.Sadece Penti indiriminden çok güzel iki taytı çok uygun fiyata aldım bir de iki çorap aldım.Onun dışında Esse'den Duruya uzun süredir istediğim mama setini aldım.Kızım çok beğendi artık hep onda yiyor yemeklerini.Babaannesi ise hanfendiye resimdeki bisikleti aldı fakat 2 gün evde sürdüğümüz duru bir daha bisiklete binmek istemedi.Ayrıca babamın BİM'in şu meşhur cuma günlerinden birinde getirdiği çadırı almak için verdiği uğraş sonunda bir adet çadırımız oldu fakat yine aynı bücür çadıra 1 kez girdi hiç işi olmadı onunla da.Evde bir köşede çadır bir köşede bisiklet öylece bekliyorlar.Ayrıca oyuncaklarının bir kısmınıda kaldırdım.Sanırım artık ona uzun süre oyuncak tarzı şeyler de almıcaz çünkü hiç oynamıyor.İşi gücü bilgisayar cep telefonu.Zamane çocuğu işte.Ama bunda hatanın en büyük payı da bizde ve ben bu alışkanlıklardan nasıl vazgeçirebilirim diye kara kara düşünüyorum.İşte Duru'dan manzaralar böyle herkese kucak dolusu sevgiler

6 yorum:

  1. İncide telefon ve bilgisayarla ilgilenip oyuncaklarını reddediyor. Maşallah ne şeker çıkmış Durişko fotoğraflarda :) Çadırı da çok güzel umarım biraz zaman geçince ilgilenmeye başlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürekli bilgisayarda klip izlemek isiyor ya da reklam izlemek istiyor.kıyameti koparıyor yapmazsak.tatil boyunca böyle oldu da anneane ve dede gelince bırakır artık diye umut ediyorum canım.çadırı hiç ilgisini çekmedi bakmadı bile yaa adamcağız o kadar uğraşmış almış neyse zamana bıraktık artık

      Sil
  2. yemek seti gerçekten çok güzelmiş.. güle güle kullansın.. geçen cuma bende bimin önünde bekledim karda kışta.. bebek ve pazar arabası aldım kuzuşuma.. bebeğinin yüzüne bile bakmıyor.. pazar arabasıda basket potası oldu onun için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim sevgicim yemek setini.teşekkür ederiz.aa pazar arabasını söylemeyi unutmuşum bak bizde aldık.onunla daha çok ilgilendi en azından kısa bir süre.pazar arabasından pota iyi fikirmiş sevdim:)))bizde öyle kullanalım bari

      Sil
  3. ay yerim ben onu:)bakışlarına bak cimcimenin..Oyuncak mevzusu bizde da aynı canımm..Cidden zamane çocukları bunlar varsa yoksa cep telefonu,bilgisayar,binumum tehlikeli şeyler..oyuncak,moyuncak bir kenarda bekleyedursun..sıra gelir inşallah bir gün onlarada:)ponponlu taytına bayıldım buarada iyi günlerde giysin kuzucuk..öpüyorumm onu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adlarını duru koyduk ama kendileri pek duru değiller sanırım:)oyuncak almıcaz canım artık karar aldık.ama bilgisayar işi bizde çok fena siz dede öyle mi bilmem hele de tatil boyunca evde olduğumuz için iyice rayından çıktı herşey.neyse okul açılınca o da eski düzenine döner diyorum artık:))aslında oyuncakları teker teker versek sanıırm daha etkili olacak.bende sizi çok öpüyorum

      Sil