28 Şubat 2012 Salı

ANA KIZ BİR GİYERİZ

 Biz kızımla bu yaz bu tişörtlerimizle gezdik.Sevgili eltim(elti lafını pek sevmem ama ne dicem bilemedim) kızım ve benim için almış bu güzellikleri.O kadar çok beğendik ki bütün yaz üstümüzden çıkarmadık.Anne kız gezdik böyle.Her gören ayyyy annesiyle aynı giymiş şuna bakın diye geçti yanımızdan.Böyle giyinmek çok sempatik geliyor insana sanırım.Tişörtlerimiz mavi jeans dendi.Bu yazda almayı düşünüyorum çünkü penyesi de harikaydı.Yaz için listeme ekledim bile.Bu arada yazın ne kadar da küçükmüş zeynep duru.Şimdi kocaman olmuş gibime geliyor.Zaman ne çabuk geçiyor böyle...

4 yorum:

  1. anne kız olmanın en güzel yanlarından biri bir örnek giyinmek bide ileriki yaşlarda görenlerin kardeş sanması:)çok güzel gözüküyorsunuz anne kız:)bizde kızımla bu yaz çok gezdik böyle pembe tulumlarımızla:)t-shirtlerde çok hoşuma gitti ..fikir vermen ii oldu..bende edineyim bu yıl:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canıma anne kız olmanın en harika yanı.inşallah ikinci dediğin olurda abla kardeş sanırlar yani çabuk yaşlanmam umarım:)))mutlaka al canım bunlardan elif duruyada sanada çok yakışır malum küçük ikoncanlar:)))ayrıca penyesi yumuşacık yaz için çok ideal.

      Sil
  2. kız çocuklarına bayılıyorum. Hele ana-kız bir giyinme fikrine ayrıca bayıldım. Ben oğullarımla aynı giyinsem üstümde ya Ben10 ya da Bakugan tişörtü olur. Harikasınız, size herşey çok yakışıyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))ayyy çok güldüm buna canım ya bakugan ben10 giyiyorlar dimi olsun sende giy yinede eminim güzel olur.Bide ben diyorum ki oğlum olsada pembe mor falan giydiririm heralde.çok teşekkür ederim güzel yorumun için öpüyorum

      Sil