29 Haziran 2014 Pazar

YÜKSEK MUTFAK MASASI

Herkese güzel ramazanlar ve mutlu pazarlar.Artık yaz tatiline girdiğimize göre bloğumla daha çok ilgilenebilirim değil mi:))İşte tatilin ilk yazısı dekorasyonla ilgili geliyor.
Bu evimize taşınırken mutfakta ayağımın altında bir masa olmasını istedim ve mutfak masamı balkonda kullanmaya karar verdim.Günlük yemeklerimiz için salonumuzdaki büyük masayı kullandık.Annemin kızım mutfakta bir masa olmadan olmaz demelerini hep kulak arkası yaptım.Hatta anne bırak şu eski işleri neden olmasın falan deyip durdum.Ama zaman geçtikçe annemin dediği oldu ve ben mutfakta masa arar oldum.Çünkü sürekli salona taşımaktan sıkıldım,masanın üzerinde her seferinde örtü ser kaldırdan sıkıldım ve de yerlerin sürekli ekmek kırıkları olmasından falan iyice daraldım.Bir de en ufak bir hazılık yaparken bile yaptıklarımı koymak için bir masa aradım hep.Velhasıl kelam ben mutfağa masa ister oldum.Ama yine ayağımın altında bir masa istemiyordum.Sonuç olarak mutfağımızın simetrisini bozmadan yüksek bar masası diyorlar ya işte onlardan yaptırmaya karar verdik.Ustamız geldi ölçtü biçti ve ortaya bu masa çıktı.
En zor kısım tabure bulmakta oldu.İstediğim tabure ikeanın şu modeliydi.

Ama hem çok pahalı olması hemde masanın yüksekliği ile uyum sorunu nedeni ile şunlardan aldık.Aslında o da büyük şans oldu bizim için.Samsun'da bir çok yerde bu tarz sandalyeler tanesi 110-165 lira arasında idi.Bize üç tane lazımdı.İnternette çok aradım taradım ama bulduğum fiyatı daha uygun modeller bile kargo eklenince çok abartılı rakamlara ulaşıyordu.Bir sabah kahvaltı yaparken mail geldi evideadanBar tabureleri 85 liraydı ve kargo o güne özel bedavaydı.İçimden beni düşünerek yapılmış bu kampanya resmen dedim:))Kaptım üç sandalyeyi. Evidea da çok uyguna çok güzel şeyler bulabilirsiniz.Anneme tv ünitesi kendime sehpa,duvar rafı falan aldım hepsinden de memnun kaldık.Her gün bazı ürünler indirime giriyor.
İşte yeni mutfak masamız.Artık çok rahat yemek yiyor ve topluyoruz.En azından üzerinde meyvemiz falan duruyor arada gelip atıştırıyoruz.



Ben çok seviyorum masamızı.Sizce nasıl olmuş?sevgiler


13 yorum:

  1. çok güzel olmuş Edacım
    Allah bir gün banada kendi evimi nasip ederse inşallah :) fikir ednirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım Allah en kısa zamanda nasip etsin inşallah.Ev sahibi olunca içinde daha rahat hareket ediyor istediğini istediğin yere yapabiliyorsun.Uzun yıllar kiracıydım ve hep duvara birşey asacak olsam acaba kapanır mı falan diye düşündüm.Çok şükür inşallah darısı sana.beğenmene sevindim

      Sil
  2. çok güzel olmuş bence ben seviyorum böle şeyleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,farklı bir hava katıyor ortama:))

      Sil
  3. Bizim de bu tip bir masamız var hakikaten büyük kolaylık, hem yerden hem zamandan tasarruf. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yerden tasarruf ettik hemde hiç kullanılmayacak bir köşeye yapıldı:)

      Sil
  4. Edacım merhabalar masa ve sandalyeler çok modern bir görüntü katmış mutfağına çok beğendim ayrıca mutfak dolaplarınla beyaz harika bir uyum sağlamış güle güle kullan canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler cankm kullanışlı oldu bizim içinde gerçekten:)

      Sil
  5. harika görünüyor, güle güle kullanın . ben masa ve vazonuzu beğendim , hoş görünüyor. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.vazo english home dan çok seviyorum bende sevgiler

      Sil
  6. bende istiyorum böyle bir masa, çünkü mutfağım epey dar :( bu arada mutfağının renklerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben çok araştırdım ikeanın pratik duvar masaları vardı böyle açıp kapanan ama benim mutfağım küçük değil o yüzden yaptırmayı daha uygun buldum.tavsiye ederim:))

      Sil
  7. Merhaba, masanız nereden acaba öğrenebilir miyim? Çok beğendim güle güle kullanın.

    YanıtlaSil