24 Haziran 2012 Pazar

İKİ ÇOCUKLU ÜNLÜLER

Malum annelik zor zanaat.ne kadar ünlü olursan ol ne kadar yardımcın olursa olsun yine pek çok şeyini sen yapıyorsun sana muhtaç minicik bebeğinin.Bende iki çocuklu ünlü anneleri merak ettim.İşte derlediklerim.

İlk bulduğum isim iki tane çocuk doğurmasına rağmen her Türk kadınının imrenerek hatta birazcık da kıskanarak baktığı Ebru Şallı.Ebru Şallı iki tane erkek çocuk annesi.Oğullarının bir Beren diğeri ise Pars.

Bir diğer iki çocuklu anne ise Demet Şener Kutluay.Eski manken Demet Şenerin İrem adında bir kızı Ömer adında bir oğlu var.Onlarda çizgilerini güzel koruyan bir aile.

Çağla Şıkel de ikinci kez anneliği tadanlardan.İki oğlu olan mankenin çocuklarının biri kuzey diğerinin ismi ise uzay.
Ünlü müzisyen Ozan Doğulu ve eşi Ece de iki kız çocuk sahibi ünlülerden.Kızlarından biri Arya diğeri ise Lila.


Ve son olarak bulduğum iki çocuklu ünlü çift Mustafa Sandal ve Emina Sandal.Onlarda iki tane erkek çocuğa sahipler.Oğullarından birinin adı Yaman diğeri ise Yavuz.
Bir cesaret deyip ikinciyide yapmak mı lazım acaba diye düşündüğümü sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Hiç öyle bir niyetim yok.En azından Duru 4 yaşına gelmeden düşünmüyorum.Ama böyle dışardan bakınca sevimli görünüyor çoluklu çocuklu işte...


2 yorum:

  1. :)) Son cümlelerini okumadan tam da darısı başına diyecektim Eda'cım :)) O zaman sen ne zaman istersen o zaman olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaa değil mi canım yok bizim için henüz çok erken.birde ben haksızlık olarak görüyorum 1.ye:)

      Sil