11 Mart 2013 Pazartesi

REMİNGTON MAŞA:HARİKAAA

Uzunca bir süredir maşa arayışındaydım.Elimde rowentanın elite model look mudur nedir işte onun maşası vardı.Bir maşa hiç mi işe yaramaz yarabbim çıldırıyordum onunla.Neyse arayışımda Beybliss te karar kılmıştım.Hafta sonunda arkadaşımla teknosaya uğradık.Görevliye sorduğumda bana direk remingtonu önerdi.Hemde fiyatı 69 tl idi.Amanın dedim hemen deneyelim görevli saçımda iki dakika da nefis bukleler yapınca hemen kaptım aldım:)Evde denediğimde ise sonuç mükemmeldi.O kadar çabuk ve güzel dalgalar yapıyor ki.Çok sevindim ya pratik bir çözüm oldu sonunda benim için.Bence arayışta iseniz hiç düşünmeyin derim.19 mm benimki görüntüsü işte böyle.


Remington Ci5319 Saç Maşası
İşte bu fotoğraflar da dün akşamdan.Saçlarımı maşalayıp öyle yattım.Tabi spreyledim de.Akşam ve sabahki hallerini fotoğrafladım.
Bu da sabah ki hali..




 Tabi okula bu halde gitmedim.İyice açtım bukleleri ve şöyle yandan topladım hafifçe.Kesinlikle çok sevdim bunu:)Remington düzleştiriciden sonra remington maşa da benden tam not aldı..

15 yorum:

  1. Güle güle kullan canım fiyatıda çok uygun ,hemde saçlar süper olmuş gerçekten dediğin kadar var bende mi alsam ki diye düşündüm şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım açıkcası ben sıkılmıştım değişiklik olsun dedim çok sevdim kesinlikle şiddetle tavsiyemdir

      Sil
  2. maşanda ,sonuçta çok güzel arkadaşım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım gerçekten güzel bir maşa 3günolacak aynı saçı kullanıyorum:)))

      Sil
  3. evet gayet başarılı görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. Hımmm fıstık gibi olmuş;) bende bu maşadan kullanıyorum çok memnunum hep güzel günlerde kullan inşallah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ben de pek beğendim:)sende güzel günlerde kullan şöyle taze gelinken

      Sil
  5. remington bu konuda çok iyi gerçekten, saçların da çok güzel olmuş:=)
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. Edacım çok güzel olmuş saçların, çok yakışmış bukleler :) Bende almak istiyorum ama saçları çok kırıyor mu? İyi günlerde kullan arkadaşım. Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım.valla elbette saça zarar veriyor mutlaka ama sonuçta ben 3 gün kullandım bu saçı.hergün yapmıyorum bu nedenle çok zarar vermedi ama tabi kırıyordur göreceğim:))sevgiler canım öpüyorum

      Sil
  7. harika olmuş saçların edacım. bu yazıyı yazman çok iyi olmuş çünkü bende uzun zamandır maşa almayı düşünüyordum artık ne alacağımı biliyorum sayende. güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:)))çok iyi olmuş o zaman kesinlikle tavsiye edebilirim ben çok memnun kaldım hemde fiyatıda uygun bir çoğuna göre.buna rağmen performansı harika mutlaka edin o zaman sende.ben düzleştiricisinden de çok memnunum eski yazılarımda vardı.alırsan güüle güle kullanman dileğiyle canım

      Sil
  8. Evetttt ben de maşa yapmıştım saçıma ve pek bi memnun kalmıştım :))
    Seninki de çok güzel olmuş, çok muntazam olmuş kuzucan, maşallah tütütütü :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkkk teşekkürrr canım güzel tütütüüülerin için:)kesinlikle çok pratik bir maşa vede piyasasında en uygunlarından.hem güzel hem uygun az bulunur:)))

      Sil