3 Şubat 2012 Cuma

DERGİLİK İSTİYORUM


Evde şöyle güzel bir dergiliğe ihtiyacım var ama istediğim gibi bişey pek bulamadım nette.Aslında şöyle duvara asılanlardan istiyorum.Malum evde annenin dışında dergi okumaya ve yırtmaya bayılan bir bücür söz konusu,bu nedenle dergiler şöyle yukarılarda asılı dursa ne güzel olur..Bu arada Duru cidden dergi bakmaya bayılıyor hatta babası ile dergi okuma zamanları var.Babası hadi kızım gel dergi okuyalım dediğinde hemen gidiyor bebeğim dergilerini karıştırıp aba bebe mii(koyun kuzu ve bilumum hayvanlara miii diyorda) diye konuşup duruyor.Tabi o babası ile en az yarım saat dergi karıştırınca bende kendime zaman ayırmış oluyorum:))Ama benim daha okumadığım dergilerimi de yırtsın istemiyorum.Geçen gün sanırım bir twitter mesajıydı levent üzümcünün,çok hoşuma gitti.Şöyle demiş mesajında'eğer o eşya senin için çok önemliyse çocukların erişemeyeceği bir yere koy.aksi takdirde çocuğuna kızma' gibi bişeydi .Çok doğru bir kaç gündür bunu uygulamaya çalışıyorum ortadan kaldırıyorum bazı şeyleri,çünkü sonra kızıma kızıyorum.Dergilikten nerelere geldim yine.Sonuç olarak eski dergilerim durişkoya yeniler de güzel bir dergiliğe koyularak bu problemi çözmüş oluruz diyorum ama tabiki asıl istediğim şık ve duvara monte bişey.Umarım istediğimi bulurum. herkese sevgiler

2 yorum:

  1. bızım dergılık rafta :)) malum hepsı yenmeye calışıyor:))) praktıkerde gormustum sankı ama :((

    YanıtlaSil
  2. praktikere hemen bakıcam online alışverişi varsa teşekkürler canım

    YanıtlaSil