4 Ekim 2012 Perşembe

A BOX ŞEFFAF AYAKKABI KUTULARI HAYALLERİMİ YIKTI

Evet büyük bir heyecanla beklediğim ayakkabı kutularım beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı.Öncelikle en baştan anlatmak istiyorum.Ben bir çok blogda anlatılan A box şeffaf ayakkabı kutuları tercih ettim.Çünkü bir çok kişi anlatmıştı.bende 3 set papatya bayan 1 set erkek ve 1 set çizme olmak üzere siparişimi verdim.Sitesinde 3 iş günü içinde kargoya verilir diyordu bekliyorum bekliyorum 5 gün oldu ses yok.Aradım tabiki hemen bana yüklü bir çıkış yaptıklarını ve benimkilerin henüz daha yapım aşamasında olduğunu söylediler.ve 2 gün sonra kesinlikle göndereceklerini söylediler.Bu benim için ilk darbeydi.Çünkü 3 gün yaaıyordu ve ona güvenip aldım madem böyle bir durum vardı bir mesajla müşterinizi haberdar edebilirdiniz.Neyse tamam dedim aradan iki gün daha geçti 3 gün 5 gün derken hala ses yok.Tekrar aradım ve bayan bana çok yoğun olduklarını 3 gün sonra yollayacaklarını ifade etti.Benim şartellerim attı.Nasıl bir rahatlık bu böyle yaa insan bir haber verir kaç gündür oyalandım.Tam 20sinde sipariş verdim düşünün ve daha dün elime geçti yani ayın üçünde.Aslında hata bende iptal etmeliydim siparişimi salaklık ettim.Neyse sitede ptt kargonun şu koduyla geliyor yazıyor açıyorum ptt kargo yok öyle bir kargo diyor.Tekrardan arıyorum biz ptt ile çalışmıyoruz ups kargo ile yolladık diyor bayan.Ups nin sitesine girip bakıyorum kargo koduyla yanlış kod diyor.Artık sinir iyice tepeme çıktı.Bu nasıl bir hizmet böyle ya,ben ucuz birşye almıyorum ki tam tamına 152 lira ödedim bu kutulara.Bu kadar kötü bir hizmet anlayışı hiç görmemiştim çok ama çok üzüldüm.Neys eakşam eve geldiğimde gelmişti kutular.Onlarda bambaşka bir hayal kırıklığı oldu benim için.üç tanesinin sapı daha ellemeden kırıktı.Bir tanesinin birleşim yeri kırıktı.Beklediğimden çok daha inceydi kutular.Ayakkabı koyduktan sonra kapatması çok zordu ince oldu için.Resmen uğraştıran birşey ya.Bende son noktayı koyansa paltform ayakkabılarım zar zor sığdı.İçinde büküldü.Bu nasıl iş ya.Her sete 1 terlik kutusu hediye olduğu halde ben 5 set almış olmama rağmen 4 terlik kutusu vardı.Velhasıl benim için üzücü bir deneyim oldu.Geri iade etmeyi düşündüm ama hiç gücüm yok uğraşacak laf anlatacak.Çok pişman oldum.Bende kutularım gelir burda arkadaşlarıma güzel güzel anlatırım diyordum çünkü harika bekliyordum.Bazı bloglarda arkadaşlar aynı markayı ballandıra ballandıra anlatmışlar ya.Onlara hediye gelmiş gerçi ama...
Sonuç olarak A Box markası benim için bitti.Daha almayı düşünüyordum bir çok arkadaşımda sorup duruyor ama asla tavsiye etmicem bir kere hizmet sıfır.Benim için sınıfta kaldı eğer gücüm olsa geri iade ederim ama dedim ya uğraşamıcam.Bir firmayı asla kötülemek karalamak istemem ama ben gerçekten üzüldüm yaaa.
İşte dolabımın son hali,işte kırık saplar ve işte sığmayan ayakkabı...

18 yorum:

  1. Zor durumlar bunlar. Gecmiş olsun diyorum. İnan üzüldüm. Bence iade et. Memnun kalmadığın birşeyi nasıl kullanacaksın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok üüzüldüm yaa ama nasıl iade edeyim hepsini yerleştirdim artık zaten kabul edeceklerinide hiç sanmam birsürü şey söylerler yok kargo parasını sen ver derler astarı yüzünü geçer böyle olunca uğraşmıcam ama böyle işte google siteyi yazınca bu yazımda çıkacak birsürü insana engel olur diye düşündüm kendimce cezalandırdım

      Sil
  2. ah ah internetten alışveriş güzel ama işte böyle riskleri de var maalesef.. keşke başında terslik olduğunu anladığın an iptal ettirseydin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım riskleri var elbette ama genelde çok sorun yaşamıyorum ben.Ve bu siteyle ilgili hep güzzel yazılar okudum en bileyim bana mı çattı

      Sil
  3. kötü bir deneyim olmuş canım yaa üzüdüm.Aslında iade etseydin diyeceğim ama bu firmadan paranı alman da zor olurdu heralde.Ama yazdığın iyi olmuş bende bakıyordum ürünlerine, kesinlikle vazgeçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya aynen bendeki hayal kırıklığını düşünsene günlerdir dört gözle bekliyordum.bence farklı şeylere bak sen ben deneyimledim yani:(

      Sil
  4. geçen sene ben de aynı markadan 20 tane aldım, aynen dediğiniz gibi elime aldığımda ayrılanlar, kilit yeri tutmayan, kilitlenip de açılmayanlar vardı... Kaç kere açmak isterken tırnağımı kırdım, ayrılanları da ikiye bölüp, çıkıntılı kısımlarını pense ile kesip, mutfak dolaplarının, kızımın ve benim dolap ve çekmece içlerinde organizer olarak birşeyler koymak için kullanıyorum artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaaa:(çok üzücü gerçekten şimdilik kullanıcam ama sonumuz bizimde öyle olur sanırm.Bu kadar insan nasıl övgüyle bahsetti blogunda ben anlamadım yaa

      Sil
  5. canım uyarın için çok saol :)
    bende almaya karar vermiştim ama şu anda vazgeçtim
    az para diil , kolayda kazanmıyoruz
    ayakkabıların sığıp sığmayacağı konusu da kafamı kurcalıyordu
    amman dursunlar kendi kutularında napim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım iyi düşün gerçekten.o kadar uydurukki.başka markalara bakmıştım alırken kapatma yerleri nasıl güzeldi.nasıl böyle bir hata yaptım bilemiyorum ya.daha iyi markalar var onlara bak derim.hatta yapı marketlerde falan da var.işte düşün o platformlar sığmadı zar zor sığdı.plastikleri de incecik görsen.neyse daha dikkatli davran derim ben

      Sil
  6. kesinlikle iade etmelisiniz... malinin kalitesinin arkasinda durmayan bir isletme varolmamali bence. hakkinizi arayin, ugrasmaktan cekinmeyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle uğraşmak savaşmak lazım ama inanki uğraşmak istemiyorum zaten günlerce bekledim ayakkabılar balkonda bekledi.tekrar kargola gitsin para yatsın zaten o konuda da çok uğraşacaklarını sanmam.kendileri kaybeder sonuçta ne diyeyim

      Sil
  7. geçmiş olsun gerçekten kalitesizmiş. Ama ben pembik marka çekmeceli ayakkabı kutusu aldım tek kelimeyle harika kalitesi kullanım kolaylığı ve görseli müthiş. sizede tavsiye ederim. Yanlız bot ve çizme için modelleri şu an yokmuş daha sonra gelecekmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim keşke daha önceden bilgim olsaydı bahsettiğiniz markadan.büyük hayal kırıklığı yaşadım ben.hayırbir çok blogda da okadar övgü okudum ki bunlarla ilgili şaşırıdm yani alınca.bundan sonra alırsam bahsettiğinizi değerlendiricem inşallah sevgiler

      Sil
  8. bende tam almak üzere bakıyordum, aynı firmadan. Ama bu yazılanları okuyunca direk vazgeçtim.. Teşekkürler paylaştığınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye etmiyorum bence paranıza yazık etmeyin derim ben çok kalitesiz.çok daha güzel markalar var onlara bakın bence rica ederim ne demekkk

      Sil
  9. Canim cok uzuldum az da para vermemissin o ballandira ballandira anlatanlar tam da senin dedigin gibi hediye oldugu ve psra vermedikleri icindir ikea ya da tedi varsa yakinlarinizda oralardan almanizi tavsiye derim icleri genis dislsrids sert plastik cok gecmis olsun

    YanıtlaSil
  10. Off ne bahtsız bi kızım milyonlarca ayakkabım var nereye koyacağımı bilmiyorum!

    YanıtlaSil