11 Şubat 2012 Cumartesi

İŞTE BEN BÖYLE BİR HAL İÇİNDEYİM

İyi gittiğini düşündüğüm emzirmeyi bırakma günlüğümüz tepetakla oldu.Kızım 2 gecedir saat 02:00 da uyanıp sabah 05:00'a kadar mızırdanıp duruyor.Korkunç bir ağlama krizi ile uyanıyor hiçbir şekilde sakinleşmiyor,sonra salona getirip sakinleştiriyoruz çikolata muz falan yediriyoruz(o zaman sakinleşiyor tam bir bayan işte)Sonra oyuncaklarını döküyor bilgisayarı açın diye kızıyor deli dana gibi dolanıyoruz.Eşimde bende kafayı yemek üzereyiz.Bir türlü uyumak bilmiyor,bezini aldırmıyor çorap giymiyor aman Allahım daha neler neler.En sonunda artık hava aydınlanınca benim kucağımda tam 1 saat sallanarak uyuyor.Bunu da yeni tutturdu.İlk doğduğu zamanlardaki gaz sancısı çektiği dönemlere geri dönmüş gibiyiz.Ben bunu emme isteğine bağlıyorum,alışkanlıkları bırakmak gerçekten çok zor.Neyseki cuma günü kar nedeniyle okullar tatildi.Bugünde okul olmadığı için daha rahatız ama haftaya aynı şey devam ederse halimiz harap.Bütün bunlara rağmen ben direniyorum hiç emzirmedim.Eğer bir kez aman emzireyim desem eminim okula başlayana kadar bir daha bırakmaz Duru:)))Güldüğüme bakmayın çok ama çok stresliyim hatta dün geceki seansta oturup bende ağladım.Çocuğun hali bir yandan kendi sancım bir yandan perişan durumdayız.Bugün biraz sağdım makineyle de rahatladım.Sabahta erkenden uyandı yine ve saat 16:00 ya kadar uyumadı.Az önce uyuttum kendime bir fincan kahve aldım ve kafamı toplamaya çalışıyorum.Evde temizlik vardı temizlikçi abla senin işin zor valla,sen hiç bir iş yapamazsın böyle diyor.Aynen öyle.Bazen diyorumda keşke anneannemi dinleyip geceleri bir biberon mama verseymişim.Şimdi en azından biberon alırdı.Ne varsa büyüklerde var onları dinlemek lazım,kitabi şeyler hep biyere kadar.Şimdi kuzucuğumda bu kadar heba olmazdı,resmen yoksunluk çekiyor.Tabi ailecek sinirlerimiz heba durumda umarım haftaya daha iyi başlarız, ve yine umarım ki canım kızım bu krizi atlatır.Bu resimlerde geçmişten, sanırım 5 yada 6 aylıkken.Şöyle biberonla resmi olsun bikaç tane deyip göğüs pompasının biberonunu eline vermiştik:))



8 yorum:

  1. oyyy çakmak çakmak bakan gözlere maşallah...
    çok tatlı allah bağışlasın canım

    sevgiler

    http://darkolivee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim.o gözler şu sıralar daha da çakmaklaştı sinirden:)))öpüyorum

      Sil
  2. yerim ben onu kocaman kocaman bakmış etrafa.. Duru güzellik bunlar:)emzirmeyi bırakma çalışmalarında sıkıntısız güzel sona bağlansın inşALLAH:)öpüyorum Duruşu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koca gözlü bana benzemiş canım:))gerçi şimdi daha küçük sanki gözleri.İnşallah canım ya ne kadar zormuş,hiç böyle olacağını tahmin etmezdim.halimizi görsen salona taşındık,herzaman yattığımız yerde uyumak istemiyor,sanırım emmeyi hatırlıyor,gerçekten zormuş bu süreç ama çoğu gitti azı kaldı inşallah bende seni ve duruşu çok öpüyorum

      Sil
  3. zor günler, çok iyi anlıyorum. Ama geçici zamanlar bunlar. Sabır ve kolaylıklar diliyorum, bu tatlı ana-kıza:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sabır dileklerin için.gerçekten çok zor bir dönem.bir hafta oldu ama bugün okuldan geldiğimde yine meme diye ağladı.alışkanlıklardan vazgeçmek pek kolay olmuyo.öpüyorum

      Sil
  4. Canım kolaylık diliyorum, inşallah çabuk alışır yeni düzene Duru. Fotoğraflarda ne şeker çıkmış yerim onu ya :)
    Bizde İncinin park yatağını odamıza almıştık şimdi kendi odasında yatırmaya başlasak mı diye düşünüyoruz. Siz ne yapıyorsunuz bu konuda canım, Duru odasında uyumaya başladımı?

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sorma neler çektik geçen hafta ama bu haftaya daha iyi başladık sanırım alıştı artık.dilimi ısırayım aman:))))oda olayıda ayrı bir muamma hayatım,şöyleki duru doğmadan önce ona rüya gibi bir oda hazırladım.ayrıca birde park beşik aldık ilk zamanlar odamızda yatırdık ama sanırım 8.aymıydı neydi yatmak istemedi bende sürekli emzir yat kalk perişan oluyordum.eşimle dedik böyle olmucak yanıma aldım artık öyle yatıyoruz:))şimdi emzirmenin bitişine iyice alışsın odasına geçiricem inşallah.zaten direk karşılıklı odamız.eğer senin emzirme sorunun yoksa geçirebilirsin.bende bu ayın sonunda planlıyorum.çooook öptüm bende

      Sil