20 Şubat 2012 Pazartesi

HAMİŞLERE KÜÇÜK TAVSİYELER

Ben hamile olduğumu öğrendiğim zaman hemen arayış içine girmiştim,ne yapmalıyım neler almalıyım diye.ve bu sayede birçok blogla tanıştım.Hepsinden çeşitli tavsiyeler aldım ve doğum sonrası aldığım hayat kurtaran ürünler sayesinde o blog sahiplerine minnettar kaldım.Bende belki bazı hamile arkadaşlarıma yardımcı olur yol gösterir diye en beğendiklerimin listesi yaptım.İşte bu listede en başta yer alan baş tacım olan beni korkunç acılardan kurtaran ilk ürün aventin göğüs kalkanı oldu.Ben her gördüğüm hamileye tavsiye ediyorum mutlaka,çünkü doğumdan sonra çok fazla araştırma şansınız olmuyor.Uykusuz geceler geçirince internette vakit harcamak yerine uykuyu tercih ediyor çünkü insan .O nedenle şuanda bol vakti olan sayın hamile arkadaşlarım bu tavsiyeler sizin için.İşte avent göğüs kalkanı.Mutlaka listenizde başı çeksin.

Evet ikinci kurtarıcım medela mini elektrikli göğüs pompası.Doğumdan sonra en çok kullandığım bir ürün.Hatta emzirmeyi bırakma döneminde de kurtarıcım oldu.Artık ikinci bebiş olana kadar ayrıldık ama çok kahrımı çekti.Küçücük olması pille de kullanılması ise çantada taşımak için idealdi.Hiçbir eksisini görmedim diyebilirim.
Üçüncü olarak en çok kullandığım ve yine bizi kurtaran şey otri bebe nazal burun aspiratörü oldu.Ayrıca bir de yedek uç aldık 10lu pakette ohhh ne kadar rahat ettik.Canım kızımın burnu hep açık kaldı bu sayede çünkü o kadar kolay temizleniyor ki bununla.Burun tıkanıklığı bebek için büyük bir felaket ,burnu tıkalı olan bebek 10 dk bir ağlayarak uyanır ve ne yapacağınızı şaşırırsınız.Ama hemen fizyolojik serum döküp bu aspiratörle kolayca temizleyip minnoşunuzu rahat uykunun kollarına bırakabilirsiniz.

İşte bir diğer süper kurtarıcı can bebenin bu bakım örtüsü.bu örtü sayesinde alışveriş merkezlerinde yada istediğim heryerde kızımın altını güvenle değiştirdim.Çok kullandım bundan ,hala daha kullanıyorum.İlk zamanlar da göbek bakımın yaparken batikon falan dökülüyordu bu örtü sayesinde etrafa zarar vermeden işlerimi hallettim.
Hala daha kullandığım ve tuvalet eğitimine geçtiğimiz zaman bırakacağım hatta bırakmayacağım günlük hayattada kızım için kullanacağım bir diğer ürün de uni baby yeni doğan ıslak mendili.bu ıslak mendil saf sudan ibaret kokusu yok.saf su ve doğal pamuk.İlk doğduğu günden itibaren hep bunu kullandım ve hala devam ediyorum.diğer ıslak mendillerden çok farklı ve birazcık daha pahallı ama kesinlikle parasını hakediyor.Kızım hiçbir şekilde pişik problemi yaşamadı.Kokusuz olması benim için çok önemliydi.Hala güvenle kullanıyorum.

İşte benim nacizane tavsiyelerim böyle.Devamı gelecek inşallah ilerleyen zamanlarda.Herkese kucak dolusu sevgiler

7 yorum:

  1. Merhaba,

    Bilemiyorum Avent blogu okudugunuz bloglar arasında mıydı ancak biz de tam ilk paragrafta bahsettiginiz sebeple yazıyoruz yazılarımızı :)

    Emzirmek isteyen annelere hamileyken mutlaka okumalarını onerecegim bir yazı linki paylasmak istiyorum: http://www.hamileveanne.com/2010/09/27/emzirememe-sorunu-ile-basa-cikma-rehberi/

    Sütünüz bol olsun. Bebeğinizi güle güle büyütün.

    Sevgiler

    Avent Annesi Muge - hamileveanne.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar avent blogu okumadım ama mutlaka okuyacağım hemen.ben emzirmeyi bitiridm artık kızım 19 aylık oldu belkide o süreçte okumuştum tam emin değilim.ama eminim yararlı bir yazıdır yine okuyuyayım çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için sevgiler

      Sil
  2. İşte bu yazı benim için süper oldu! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım faydalı olmuştur canım sevindim.inşallah devam edicem bu seriye sevgiler

      Sil
  3. bebeğin büyümüş bu postlar hamile adaylarına da lazım olur :)
    senden ricam,kızın için keşke almasaydım dediğin oyuncak,kıyafetler,eşyalar varmı yani hamilelikten itibaren şimdiki aklım olsaydı bunu yapardım dediğin...
    şimdiden teşekkür ederiiim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldin bloguma:))umarım faydalı olur hamişlere.elbette en kısa sürede dediğin gibi bir post hazırlanırım,sevdiklerim kadar beğenmediklerimde oldu,onları paylaşırım keyifle.ne demek rica ederim sevgiler

      Sil
  4. bende sana kocaman sevgiler:) teşekkürler sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil