18 Ekim 2012 Perşembe

ÖZETLE SON GÜNLER

Bazen zaman kavramını yitidiğimi düşünüyorum.Sizde de oluyor mu böyle zamanlar?Günler nasıl geçiyor nasılda bir hafta geçmiş oluyor anlayamıyorum.Şu bir hafta geçti gitti.Neler mi yaptım bu hafta işte özeti:
Neyzen adlı tiyatro oyununa gittim eşimle.Keyifli bir oyundu.Neyzen teyfiğin hayatını anlatan bir oyundu.Yaşadığı sıkıntıları o dönemin şartlarını falan anlatıyordu ve benim çok sevdiğim şiiri ile başlayan oyun yine aynı şiirle sona erdi.Zaten bu şiirle başlaması beni baştan mest etti.

Be Hey Dürzü

Ne ararsın Allah ile aramda!...
Sen kimsin ki orucumu sorarsın?
Hakikaten gözün yoksa haramda
Başı açığa niye türban sorarsın?
Rakı, şarap içiyorsam sana ne.
Yoksa sana bir zararım, içerim.
İkimiz de gelsek kildan köprüye,
Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim
Esir iken mümkün müdür ibadet?

Yatıp kalkıp ATATÜRK´e dua et.
Senin gibi dürzülerin yüzünden,
Dininden  de soğuyacak bu millet 

İşgaldeki hali sakin unutma.
ATATÜRK´e dil uzatma sebepsiz.
Sen anandan yine çıkardın amma
Baban kimdi bilemezdin şerefsiz.
Neyzen TEVFİK


 Adam kaç yıl öncesinden görmüş mü ne bazı gerçekleri diye aklımdan geçmedi değil...
Cuma akşamı canım oklum (yani eski okulum) gidenler için bir veda yemeği düzenlemişti bir önceki postta anlatmıştım zaten işte oradaydık.Tabi Cuma günü başka bir şey peşinde de koştum.bende atraksiyon biter mi hiç.Bu kadar işimin gücümün arasında sanki çok vaktim varmış gibi açıköğretime kayıt oldum.Hangi bölüme mi?Oda bir sonraki postta.
Cumartesi günü evde temizlik ve hazırlık vardı.Pazar günü Fatsadaki arkadaşlarımla günümüz vardı.Sıra bende olduğu için bana geldiler.Çok da iyi ettiler keyifli güzel bir günü daha geride bıraktık böylece.Yine diyorum sanki çok zamanım varmı gibi birde üç tanede günüm var.Biri çocukluk arkadaşlarım kuzenlerimle,biri fatsadaki grubumla,biride buradaki okulumdakilerle:))))Kendime gülüyorum şu satırları yazarken bile.Hangi akla hizmetsem:))
Son olarak da Ales'e hazırlanıyorum.Lisans üstü eğitim için.Ona neden hazırlanıyorum bilmem aslında yükseklisans yapmaya çok da gönlüm yok ama deneyeyim dedim şansımı.
Böyle işte a dostlar.günler yoğun halde geçip gidiyor.Bense vaktimi dolu dolu geçirmek tv önünde pinekleyen bir insan olmamak adına uğraşarak geçiriyorum.E mutlu muyum? elbette:) yorgun muyum? Elbetteeeee:)))))
sevgilerle

8 yorum:

  1. Ales için kolay gelsin canım :) Günleri severim ben tabii eğer sevdiklerimleyse,anne kız pozunuzua bayıldım, Duru bana daha da büyümüş geldi :) öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım inşallah kolay gelir:)))bu tempoyla biraz zor ama:)günlere bende bayılıyorum ama sıra bana gelince çok stresli oluyorum evde resmen terör estiriyorum bende öpüyorum

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takip ediyorum Duru'nun maşallah ı var çok tatlı sizi eklemek istiyorum dilerseniz sizde beni ekleyebilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz.çok teşekkür ederim:)hemen ekliyorum sevgiler

      Sil
  3. şahanesin canım benimm çok iyi yapıyorsun boşver.. tv önündee bulanmış bir beyin olmaktansa ki zamanında onuda yapmış biri olarak:)) çalışmak,koşturmak sevdiklerinle toplanıp vakit geçirmekten güzeli yokk harikasınn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))değil mi ya arkadaşım tv önünde boş boş pinekleyip dizilerle hayellere dalmaktansa gerçke hayaller kurmaya çalışırım.insan koşturdukça yaşadığını anlıyor aslında.öpüyorum seni ve duruşu

      Sil
  4. Edacım süpersin arkadaşım, aktif olmak gibisi var mı? Durucuğumla olan resminize de bayıldım, çok güzelsiniz ikinizde. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım değil mi insan aslında yaşadığını anlıyor böyle.çok sağol canım o senin güzel görüşün bende öpüyorum.sizide özledik.yeni yazı gelsin artık:))

      Sil