21 Ekim 2012 Pazar

ÇİŞİMİZ TUVALETE

Durişkom sanırım yavaştan tuvalet eğitimine hazır.Çiş yaptım kaka yaptım diyorr yapınca.Bu hazır olduğunun bir göstergesi aslında.Geçenler bir arkadaşımla bu konuyu konuşurken fisher price oturağı tavsiye etti bana.Bu oturak hem müzikli hemde tuvalet kağıdı falan var yanında.Pek şirin birşey.Alıp almama konusunda kararsız kaldım.Kullanan var mı acaba aranızda.Aslında almaya karar verdim de biraz  düşüneyim dedim,işe yarar mı acaba diye.
Özellikleri ise şöyle:
Fisher-Price Eğlenceli Tuvalet eğlenceli, eğitici ve teşvik edici aksesuarlarıyla gerçek klozet parçalarına sahiptir.Bu tuvalet üzerinde bulunan eğlenceli sifon kolu, kağıtlık ve kapaklı adaptör çocuğunuza tuvalet alışkanlığı kazandırabilmek için gerçeğe yakın bir şekilde dizayn edilmiştir.Bu eğitici tuvalet çocuğunuzun tepkilerine karşılıkbir çok ses çıkarır ve müzik çalar.Çocuğunuz tuvaletin kapağını açıp kapadığında, sifonu çektiğinde, tuvalet kağıdı almaya çalıştığında, oturduğunda ve hatta tuvaletini yapmaya başladığında karşılığında keyifli müzikler duyacaktır.3 ayrı şekilde kullanılabilir.
1-Yeni başlıyanlar için tamamı kullanılabilir.
2-Daha büyük çocuklar için lazımlık bölümü normal klozete adapte edilebilir.
3-Son olarak da lazımlık kısmı çıkarılıp sadece oturak kısmı normal klozete adapte edilebilir.
Lazımlık kolay çıkarılabilir olduğundan rahatlıkla temizlenebilir.
Temizlik için kolayca tuvalet setinden ayrılabilen lazımlık.
Çocuğunuz büyüdüğünde tuvalet setinden ayrılıp ebeveyn tuvaletine takılabilen lazımlık.
Adaptör yumuşak oturaklı ebeveyn tuvaletinde kullanılamaz.
Çocuğunuzun tuvalet kağıdı ve sifon kullanmasını sağlar. 3 adet şarkı içerir.
Çocuğunuz tuvaletini yaptığında şarkı ile onu ödüllendirir.
3 adet C pil il çalışır.

14 yorum:

  1. bizde ufaktan başlıyoruz Edacım tuvalet eğitimine çişi geldiinde kakası geldiğinde çoğunluklada yapıp bitirdiğinde :)) söylüyor küçük hanım :)) ama ben basit birşey aldım..Bu da çok güzelmiş ama tuvaleti eğlenceli hale dönüştürebilir:) klozet adaptörünü de ayrı aldım ben şimdilik idare ediyoruz ama böyle birşey de edinsemmi diye düşünmedim değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim çok hoşuma gitti canım bu.hem sifon falan var ilgisini çeker diye düşündüm.duruda yaptıktan sonra söylüyoraslında hazır olduklarının göstergesi başlamalıyız yavaştan.bakalım nasıl olacak henüz almadım ama alıcam en kısa sürede

      Sil
  2. http://www.e-bebek.com/klozet_adaptorleri_ve_oturak/le_bebe/royal_potty_egitici_muzikli_oturak/FNY-05358 Biz bunu kullanıyoruz müzikli ve üstü çıkıp klozete monte edilebiliyor e bebek ten almıştım çok memnunuz tavsiye ederim hemde fiyat olarak daha uygun işlevler aynı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında buda gerçekten güzel hemde arada müthiş bir fiiyat fakı var.ama diğerinin tuvalet kağılığı sifonu falan çok hoşuma gitti.bende bakayım bir e bebeğe.teşekkür ederim çok

      Sil
  3. bizde 2 yaşını bekliyoruz eğitime başlamak için.. bende kararsızım aslında.. oturak mı, klozet mi, normal tuvalet mi.. aslında dışarıda naparız kısmı beni endişelendiriyor... oturağa alışırsa başka bir yerde de hep onu ister gibi geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genellikle başta oturağı öneriyorlar sevgicim.o yüzden ben önce oturakla başlayacağım artık napalım birşekilde gittiğimiz yerlere uyum sağlayacaklar alıştırcaz her yerde yapmalarına ama önce tabi tuvalet fikrine alışmaları lazım:)bence sende oturakla başla derim

      Sil
  4. bu çok guzel bişeymiş gercektenn :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok şirin bişey artık bununlada öğrenir heralde bütün bebişler:)

      Sil
  5. harika birşeymiş bu:)
    merhaba blogunu takibe aldım bana da beklerim beyenirsende izlemeni isterim sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bloguma hoşgeldin bende gelicem ziyarete sevgiler

      Sil
  6. Merhabalar
    benim Duru kızımla da 25-26 aylıkken hallettik..
    eğer belirtiler olumluysa çok sürmez emin olun..
    Benim kızım artık lazımlıkta kullanmak istemiyor..bir sürü para vermiştim bende buna benzer birşeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ya umarım bizde hallederiz bu işi kısa zamanda henüz pek bir gelişme yok gibi:))ben bunu almak için e bebeğe gittim istedim görevliden o arada gözüm diğerlerine takıldı ve 29 liraya inmiş olan başka bir marka vardı hemen hemen aynı onu kaptım aldım.nasıl olsa kısa süreli dedim.şimdi senin söylediğin üzerine iyiki öyle yapmışım diye düşündüm sevgiler

      Sil
  7. Merhaba, aldınız mı merak ettim nasıl memnun musunuz aldı iseniz. Benim oğlumda 14 aylık yavaş yavaş başlamalıyım gibi geliyor. böyle bişeyle en azından entresan gelebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,almadım bu oturağı ve gerçekten iyi yaptım.başka bir tane müzikli aldım ama hiç gerek yokmuş.normal beş liralık olanlar inanın çok daha iyi ilerleyen yazılarımda var aslında kullandıklarmız.belki işinize yarar.ama size tavsiyem basit birşeyle başlamanız sevgiler

      Sil