2 Ekim 2012 Salı

BU BİR RÜYA MI

Geçenlerde bizim evde bir ilk gerçekleşti.Duru ilk kez kendi başına sızdı:)))Emziği bıraktığımızdan!(bu konuda ayrı bir postta,emzik bıraktırmak isteyen annelere destek olur belki) beri gündüz uykusu uyumayan kızım televizyonda müzik dinlerken bir yandan da söylüyordu.Bende mutfakta onu dinliyordum.Birden sen azaldı ve kesildi.Bir de arkamı döndümki gözlerim fal taşı gibi açıldı.Kızım uyuyakalmıştı.Korktum hemen gittim baktım nefes alıyormu diye.Çünkü tarihimizde bu bir ilkti.Canım benim nasıl da güzel uyuyakalmıştı.Umarım kendi kendine uyumaya alışır benim minnoşum.

16 yorum:

  1. Ece sızmış yaaa kıyamam ne masummmm canım benim ya bayılıyorum çocuklara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sızdı kaldı minik kuşum yaaa çok masum oluyorlar gerçekten uyurken canım

      Sil
  2. oyysss masum kuzum.. o gıdışından böyle koklucan sıcacık..
    naptınız canım siz yerleşebildiniz mi, alışabildiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öpmem mi hemde nasıl öptüm canım:))yerleştik oturyduk düzeni canım ya benim öğlenci olmam dışında iyiyiz

      Sil
  3. yerim onu ben maşallah kuzuma negüzel uyumuş:) bizde de çok nadirde olsa arada oluyor koltuk tepesinde sızma hali :D ama rutine alamadık maalesef ben hala çoğu zaman sallıyorum küçük hanımı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. münevvercim bu bizde bir ilk hiiç olmadı bugüne dek.sallama falan yok bizde direk yanına yatıcam ancak öyle uyur

      Sil
  4. ay masallah sana kıyamam ben ona yaaa:))) emzık gercek bır sndrom sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hemde nasıl sendrom anlatıcam inşallah yakında

      Sil
  5. 41 kere maşallaah
    çok güzel uyumuş amaa :)))

    İnşallah hep böyle uyur kendi kendine

    YanıtlaSil
  6. KEŞKE HER ZAMAN BÖYLE KOLAYCA UYUSALAR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşkeeeeeeeeee nerde o günler genelde zar zor uyur:)

      Sil
  7. çok tatlısınız ya, okurken gülümsedim çünkü aynı şey benim başıma gelse, yani efe kendi kendine uyuya kalsa gidip iyimi diye kontrol ederdim. umarım devamı gelir sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkürler:)gerçekten korktum yaa insan hiç görmeyince umarım devamı gelir ama ben hiç sanmıyorum

      Sil