19 Ekim 2012 Cuma

OKUMA AŞKI BU MUDUR?

Tataaaaam karşınızda ikinci üniversitesini okuyan biri var artık:))Evet sevgili dostlar ben açıköğretim fakültesinin ikinci üniversite fırsatını kullanıp Türk dili ve edebiyatı okumaya başladım.Geçen hafta uzun kuyruklarda bekleyip kaydımı yaptırabildim.Gencecik çocukların arasına karıştım,onlarla sohbet ettim.Tabi benim öğretmen olduğumu psikolojik danışma ve rehberlik bitirdiğimi falan duyunca komik tepkiler verdiler.Yaa hocam ne işin var sen zaten okumuşsun öğretmen olmuşsun ben senin yerinde olcaktım vs vs .... gibi söylemleri bitmek bilmedi.O dönemdeki gençler genelde bir an önce para kazanma hırsına kapılıyor belki bizde öyleydik kimbilir.O yüzden bana ne işin var ders çalışmakla deyip durdular.Hepsine ortak cevabım ne yapayım okuma aşkı işte yaşı yok dedim.Bu kadar garip mi yani okumak istemem anlamadım.Çünkü ailem eşim falan da aynı tepkileri gösterdiler güldüler hatta bana:)Zor olacağına eminim ama kitapları elime alınca acayip mutlu oldum.Hemen kendime bir defter edindim.Ne zevkli tekrar öğrenci olmak.Ben hep sevdim okumayı çalışmayı.Eğer aranızda lisans bitiren arkadaşlarım varsa anadolu üniversitesi açıköğretim fakültesinden ikinci üniversite okuyabilirler.Edebiyat,tarih,sosyoloji,felsefe,coğrafya falan var.Güzel bölümler bence.Benim işime yarar mı bilmem ama genel kültürüm artar diye düşünüyorum.İnşallah çok zorlanmam.Ama şu en üsteki kitabı görünce pek kolay olmayacağını anlıyorum aslında:))))
Peki ne zaman mı çalışabileceğim?Tabi ki bütün dünyam herşeyim mışıl mışıl uykusuna dalınca...

14 yorum:

  1. Çok sevindim
    Seni tebrik ederim. Sakın vazgeçme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür edeerim arkadaşım.inşallah vazgeçmeyeceğim sevgiler

      Sil
  2. hayırlı uğurlu olsun canım benim çok sevindim okumanın yaşı yok olsada biz daha genciz geç kalmış değiliz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ya ben seviyorum böyle kitap kokusu kağıt kalem falan...genciz değil mi:)daha 30a bile gelmedik genciz tabiki:)))

      Sil
  3. Hayırlı olsun,seni mutlu edip heyecanlandırması bile yeter..ama bir yaştan sonra da öğrencilik çekilmiyor ki,gerçi sen öğretmensin,kopmamışsın okul günlerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.gerçekten heyecanlandım kitapları alınca eve dönerekn dolmuşta açıp açıp baktım:))dediğin gibi kopmuş değilim zaten eğitimden yabancılık çekmem diye düşünüyorum sevgiler

      Sil
  4. Hayırlı olsun canım.Öğrenciyken ders çalışmak daha kolaydı.Ben de alese gireceğim ama daha kitabın kapağını açamadım.Bir heves gelse de çalışsam.Sana kolay gelsin.
    Bu arada sayfamda senin için bir ödül var.Bilgine.
    Sevgiler.Durucuğu kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadaşım.kesinlikle kolaydı öğrenciyken şimdi sorumluluklarımız bir tane değil ki.ama insan neye şartlanırsa ona adapte oluyor gerçekten.ales içinde bence murat yayınlarının çıkmış sorular setini al.fasikül olarak zaten 2006 beri çıkmış sorular var yıl yıl.çözmesi daha zevkli.zaten ilk kitapçıkta zorlanıyorsun 2.cide topluyor sisteme alışıyor 3.de bu işi kotarıyorsun.gerçekten sana tavsiye ederim deneme gibi çöz canım.ödüle bakıcam hemen ssevgiler

      Sil
  5. Ayy hayırlı olsun canım.. Zor bir bölm seçmişsin. ben de lisansımı okudum bu bölümde yardım edebileceğim bi şey olursa çekinme lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadaşım.evet gerçekten zor bir bölüm sonuçta edebiyat ama üstesinden gelirim inşallah.eğer takıldığım olursa danışırım canım valla çok iyi olur sağolasın

      Sil
  6. Bravo arkadaşım, ben bu sene Sosyoloji'ye niyetlendim ama kaçırdım tarihini ne yazık ki. İnan çok sevindim. Üreten, çalışan, araştıran kadınları çok ama çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.ya bende kendime kızdım niye yazmadım blogda belki başkalarıda hatırlar diye ama iş işten geçince aklıma geldi.senin kaçırdığını okuyunca üzüldüm şimdi.neyse seneye başlarsın sende inşallah

      Sil
  7. Merhaba;
    Bayram tatilinde blogunuzu inceleme fırsatı buldum.Öncelikle Allah bağışlasın çok tatlı bir kızınız var.Bu arada ben de sizi tebrik ederim:) Başarılar!!!
    Ben de sizi fırsatınız olduğunda bloguma beklerim.
    Sevgilerimle,
    Güzellik Sanattır!
    guzelliksanattir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bloguma hoşgeldin.çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.umarım başarırım:))bende ziyarete gelicem elbette sevgiler

      Sil