8 Ekim 2012 Pazartesi

BU GÜNLERDE


 Büyük çaplarda iki yaş sendromu yaşıyoruz.Sürekli bir inatlaşma hali.Acaba anne aslan ve bebek aslanın kapışması mı bu?Zavallı babanın kova olması ise tam bir trajedi:)


Ben okula giderken hazırlanıyorum kızımda hazırlanıyor.Maçyaz yapcam diyor.Eeee ne diyeyim anası neyse danası da o olur işte.


 Ergenlik belirtileri de yok değil.Zaten iki yaş ve ergenlik benzer özellikler gösterirmiş.Kendine bakma süslenme falanda başladı hayırlara çıksın:)))

Ve son olarak fuşyasını yazın başında aldığım bu ayakkabının indirimde olduğunu görünce dayanamayıp narçiçeğini de alıverdim.Ama çok sevdim napayımmmmm.Güzel haftalar..

8 yorum:

  1. bu iki yaş sendromu gerçekten fena
    benim minik kızım eli maşalı birşey oldu çıktı
    pat diye burnumun ortasına yapıştırıyor
    eli de bir ağır
    bana çekmiş bence
    ağlama krizlerini falan saymıyorum bile
    ama Duru gibi henüz makyaj yapmaya kalkışmıyor
    olsun ya onların sinirleri bile tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaa eli maşalı ha bak sen cadıya.duru henüz vurmayı keşfedemedi keşfetse vurdumu oturtur valla canım:))ağlama krizleri bizde de aşırı derecede.en son eşime dedimki rezil olduk artık apartmana sürekli bir ağlama krizi.durulsalar artık yaaaa.ben hergün makyaj yapıyorum okula giderken çocuk haliyle bende yapcam diyor:))aslında ne kadar geç o kadar iyi ama napalım:)

      Sil
  2. ohh bir şişe sarelle de devrilmiş.. bal suratlı cadı seni.. ah ah bunların hepsi aynı.. burçla falan ilgisi yok.. özgür kızlar bunlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim herşeye kafa çeviren hiç birşey yemeyen kızım kaşık kaşık sarelleyi yiyor ona hayır demiyor.en sonunda çıldırdım bu hali son görüntü sarelle devri sona erdi bizde.dolapta gizli yerlere saklandı artık.canım burçta etkilidir dedim belkide ikimizde aslanız belki ondan çarpışıyoruz diye düşündüm

      Sil
  3. yerim o kokoşu ben maşallahh kuşuma..2yaş halleri uzun sürmez inşallah zor bir dönem gerçekten bizde de durumlar aynı : / ayakkabının fuşyasını bilmiyorum ama narçiçeğini almakla iyi yapmışsın çok sevdimm çok güzeller iyi günlerde kullan canım benim sana da güzel haftalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy münevver beni en iyi sen anlarsın hayatım çıldırdım tüm haftasonu cadıya bağladı.bugünde melek gibi:))canım fuşyasını aslında bir postta göstermiştim yaza girerken.o da çok tatlı bir renk ama bu da çok güzel.çok sevdim bende.sağol arkadaşım öpüyorum sanada güzel haftalar

      Sil
  4. çikolata ile makyaj yapılmış :)

    YanıtlaSil