12 Temmuz 2014 Cumartesi

SEVDİĞİM KÖŞELER

Son zamanlarda evimde sevdiğim köşeler oluşturdum.Dekorasyon bloglarındaki kadar etkileyici olmasa da kendimce sevdiğim ,keyif aldığım köşeler.Aslında evlerimizde küçük neşeli köşeler oluşturup keyif alabiliriz.Yani illaki çok büyük maddi imkanlara da sahip olmamız gerekmez bunum için.Benim felsefem şudur az olsun öz olsun ama benim olsun.Geçenlerde instagramda bir arkadaşım beni evimin mis köşeleri diye bir etkinliğe davet edince bloguma da yazmak istedim.Lafı çok uzattım işte o az ama benim olan köşelerimden bazıları.

4 yorum:

  1. Edacım ben en çok balkondaki köşeyi sevdim renkler çok güzel bu arada mutfak eldiveninden benimde bir takımım var anlaşılan zevklerimiz birbirine çok benziyor güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balkonumu bende çok seviyorum aslında meltemcim sadece zemin rengini sevmiyorum malesef bu yüxden renklendirmeye çalışıyorum.zevklerimiz kesinlikle benziyor bu yüzden senin bloga bayılıyorum canım

      Sil
  2. uzun tabureler ne güzelmiş :) süper,çok beğendim :)

    YanıtlaSil