27 Temmuz 2014 Pazar

EN DEĞERLİM İYİ Kİ DOĞDUN

Seni anlatmaya hiç bir kelime yetmez,tarifin yok olamaz da..Çünkü sen bu dünya da baban ve beni biz yapan,sessiz evimize neşe ve dağınıklık katan şen kahkahalarınla her yeri çınlatan sen yokken ne kadar anlamsız ve boş yaşadığımızı bize öğreten yegane varlıksın.İyiki bizim kızımızsın iyiki bizi anne-baba olarak seçtin meleğim.Seni çok çok çok seven annen ve baban olduğunu ve bunun ömrümüz yettiği sürece böyle olacağını hiç unutma..Yeni yaşın kutlu olsun bitanem..
NOT:Yine yazlıkta olduğumuz için bir parti yapamadık:(((İşte yazın doğan çocuğun dramı.İnşallah bu sefer eylülde yapabiliriz doğum günü partini..

4 yorum:

  1. Yeni yaşı kutlu olsun :) mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  2. Edacım öncelikle güzel Durunun geçte olsa doğum gününü kutluyorum inşallah çok başarılı mutlu ve sağlıklı bir ömrü olur canım kusura bakma çok düzenli yorum bırakamıyorum ama bilki senden aldığım enerji çok güzel hani blog kardeşim gibi bir şey oldun bunu bütün samimiyetimle söylüyorum, blog konusunda verebileceğin nasihatlara eleştirilere her zaman açığım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederiz meltemci.aynı enerjiyi bende senden allıyorum kesinlikle.senin blogun bana çok keyif veriyor.inanmayacaksın ama canım sıkkınken açıp okuyorum fotoğlarına dalıyorum ve beni dinlendiriyor.Aile içinde bahsetmiştim senin blogundan teyzem sıkı bir takipçin olmuş bile.Nasıl beğeniyorum diyor sık sık.paylaşımlarını heyecanla beklediğimi unutma sevgiler

      Sil