13 Nisan 2013 Cumartesi

SONUNDA H&M SAMSUN VE İPHONENUN ZARARLARI

İki alakasız başlık bir arada oldu aslında ama alakayı kuracağım umarım ilerleyen satırlarda:))Kuramazsam da kusura bakmayın artık.Şimdi ikinci başlığı ele alırsak İphone,galaksi vs. iyi hoş da,hayatımıza katıldıklarından beri herkesten aynı şeyleri duyuyorum.Elimiz kolumuz bir uzvumuz gibi ayrılmaz bir parçamız oluyor bu meret.Tabi bu meredi bu hale getiren instagram,twitter,vine vs gibi anında paylaşım programları.Hele o instagram varya çektiğin fotoğrafı anında paylaşabildiğin birde harika filtreleri ile fotoğraflar üzerinde hiç uğraşmaya gerek bırakmadan nefis fotoğraflar paylaştıran işte onun yüzünden bende dahil bir çok blogcan blogunu ikinci plana atıyor.Evet evet gerçekten öyle.Canımız ciğerimiz dediğimiz sevgili bloglarımızı ikinci plana attığımız doğrudur bu anında paylaşım işlerinden dolayı.İşte bu nedenle bu akıllı telefonlar çıktı mertlik bozuldu.Ama burada her gün düzenli paylaşımını yapan nadir bloglara sonsuz saygılarımı sunuyorum Lacheen gibi.Gerçekten başarısı karşısında şapka çıkartılır.Neyse efendim konunun özü şu ki bu telefonlar bizi tembelleştirdi bence.Çünkü artık fotoğraf makinesi de taşımaz oldum.Misal bu yazımı hazırlarken fotoğrafları telefondan çektiklerimi kullanarak yine telefonda düzenleyip kullandım.Ne yapayım ama büyük kolaylık.Hele bizim gibi koşturma halindekiler için çok ideal.Bugün gezme sonrası eve dönüş yolunda fotoğrafları düzenleyiverdim bir çırpıda ohh miss.O nedenle bugünkü yazımın fotoğraf kalitesi iyi değilse idare edin olur mu:))O kadar konuştuktan sonra instagramdan bir kaç kare paylaşalım değil mi..


Telefon elinde olduğu için ne bulduysan çekebilme potansiyeline sahip olabiliyorsun.Bende arabayı kullanan ben değilsem bu işlerle uğraşıyorum bolca.Ayaklarımıza gelen bahar esintisi konulu çalışma buda:)
Neyse efendim ikinci başlık konumuz ise şu meşhur H&M nin sonunda sevgili Samsunumuza teşrif etmesi oldu.Hem hesaplı hem güzel pek çok şeyin bir arada olduğu nadir mağazalardan biri kesinlikle. Benim içinde zevkime çok uyan özellikle çocuk bölümüne bayıldığım bir mağaza açık ara farkla.Sanırım artık uğramadan edemeyeceğim yer oldu bile.Geçenlerde yoğun kalabalıklar arasından sıyrılarak baba-kızı baş başa mağazada turlamaya bırakıp kendime bir kaç parça bir şeyler seçebildim.İncecik 3 tane bluz ve neon bileklik setinden aldım.Kısa sürede bunları seçip alabildim.Soyunma kabininde her blogcunun poz vermesi adetten ya bende denedim pek eğlendim.İşte aldıklarım ve kabin 1 konulu çalışmalarımda burada:


Herkese güzel haftasonları diliyorum..

14 yorum:

  1. Pembe bluza bayıldım yazları bu rengi kullanmayı çok seviyorum iyi günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe birde şu neon olanlar varya onlardan burada belirgin çıkmamış aslında teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  2. size de güzel hafta sonları, çok tatlısınız siz :)

    YanıtlaSil
  3. Edacım gerçekten telefonsuz zaman geçiremez olduk, bizde de durumlar aynı. İnstagramda pek eğlenceli, devamlı birbirinden güzel kareler ekleniyor kapatınca aklım kalıyor :) Blogumu bende ihmal ettim son zamanlarda inşallah yeniden başlarım yazmaya. Bu arada H&M benimde favorim. Kendim içinde İnci içinde çok güzel kıyafetler bulabiliyorum her gittiğimde. Pempe body çok yakışmış cnm iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi canım daha anlık oluyor işte ama bloglarımızın tadı bir ayrı aslında söz uçar yazı kalır misali daha kalıcı bizim için ama ihmal ediyoruz işte.bencede sende bloguna geri dön artık güzel yazılarını özledik.h&m ye ben bayıldım yahu hem ucuz hem güzel ve çocuk bölümü kesinlikle mükemmel canım öpüyorum

      Sil
  4. bayıldım yazına arkadaşım :)) bu akıllı telefonlar çıktı mertlik bozuldu gerçekten :) evde internetin olmayışına yoruyorum bloguma olan ihmalimi ama ne yalan söyliyim o instagram var ya instagram beni benden alıyor resmen anlık resim paylaşımı heleki fotoğraf düzenleme sanattıı harikaa :)) tembel blogger lar arsındayım bende :/ h&m ye gelincee kabin 1 adlı çalışmanı çok sevdim :))yeni cicilerinde çok güzel artık bursada da olmalı ama bir H&M yetkililere duyrulur :))




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaa hakikaten öyle olduk ama bir tembellik üzerimizde bakıyorum bir çok blog aynı durumda.bu telefonlar iyi mi oldu kötü bilemedim:)))canım h&m sonunda geldi yani bursada olmamasına şaşırdım halbuki bursa potansiyeli yüksek biryer ama gelir heralde yakında bencede sesini duyur canım:)))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. sorma gidildi gidilmesinede amanın o ne kalabalık öyle aynen topuk geri kaçıldı haftaiçi gidilmek üzere:))

      Sil
  6. Gerçekten öyle oldu Eda cım ama resimler süper pozlarınız harika,H&M de harika şeyler var bende geçen hafta Ada ya yazlık çanta aldım ordan birde fırça tarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım h&m harika bu anlamda ben adaya aldığın çantayı pek beğenmiş ve duruya da almak için listeme eklemiştim bile canım:))

      Sil
  7. ah canbım ah aynı dertten bende muzdarıpım hersey elımızde ..3 maymus postum bıle var..ama ben makınem olmadan cıkmıyorum yınede dısaRI..ceple anı fotplar ama bılıncılıe makıneyle:) ay aslında sonumuz kot:) pembe de sana cok yakısmıs dıp not

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet okumuştum o yazını canım ya hepimiz öyle olduk valla kolaycacık çekiveriyoruz şipşak hemen düzenle paylaş:))sağol canım pembe en sevdiğim renk

      Sil