5 Nisan 2013 Cuma

ELBİSE SEÇİMİ

Haziran ayında çok sevdiğim birtanecik kuzenimin düğünü var.Beni de bir telaş sardı ki sormayın.En büyük derdim elbette ki kışın alınan kilolar ama onun dışında da ne giyeceğim telaşı.Erkeklerin pek anlayamadığı bu konu bizim için ne kadar önemlidir beni ancak kadınlar anlar:))Çok önceden daha bu düğünün tarihi bile belli değilken ben bu elbiseyi kaydetmiştim düğün için.Markası Provinasmış.Ben çok beğendim bu elbiseyi.Benzer seçimler yapabilirim sanırım.
Nedense elim hep bu pudra tonlarına gidiyor.Geçen yıl kaynımın düğünü için de pudra renk bir elbise seçmiştim.Gerçi o elbiseme doyamadım kına da onu yine giyerim diye düşünüyorum.İşte o elbisem de buydu.
Tabi Duru o gece maksimum düzeyde huysuz olunca ve bütün gece kucağımdan inmeyince kırış kırış çıkmış zavallı elbisem.Ama yine de çok sevdim ben bu elbiseyi. Bir pudra renk yeter deyip farklı arayışlara mı yönelsem bilemedim.(ben bu fotoyu çektirirken duru çılgınca ağlıyordu o nedenle tipim kaymış:))))))) Sanırım bu elbisemi yine giymek istiyorum.Birde siyah tonlarında bir elbise olabilir aslında.Siyah hem zayıf gösteren hem de asil duran bir renk.Zaten öyle abiye gibi birşey istemiyorum aslında daha sade bir elbise olsun diyorum.Arayışlarım başlasın o zaman.Yarın tüm gün güzel kuzenime gelinlik bakacağız umarım gönlümüze göre bir şey buluruz.En sevdiğim gün Cumadan herkese  sevgiler.Güzel hafta sonları....
Bu arada nihanni ve nisanni alışveriste blogunda güzel bir çekiliş var ben katılıyorum sizlerde katılmak isterseniz burdan alalım tık tık

12 yorum:

  1. ya ben de hep pudra tonlara yonelıyorum kuzucum en romantıgı hep o gelıyo..hatta hep nude tonlar dıyeyım.Ay aslında biraz bronzlaşma sansın olursa o ılk elbıse tarzı bısı nasıl yakısır sana yaa!
    hatta ten rengı de deneyebilirsin.deve tüyü-somon arası tnlar da cok yakısır sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumuşak ve narin bir renk pudra seroşumtıpkı senin gibi o yüzden sen yöneliyorsun bence.benim bronzlaşma şansım hiç yok canım malum karneler tam düğün günü veriliyor:))bir de ben ekstra beyazım işte o nedenle siyah mı giysem diyorum ama dediğin gibi somonada bayılıyorum bakıcam bakalım canım hangisi denk gelirse somon pudra ve alakasız olarak siyah:)))sağol canım benim öpüyorumm

      Sil
  2. Edacım nar çiçeği rengide sana çok yakışır. İnşallah gönlüne göre en güzel elbiseyi bulursu canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım olabilir aslında nar çiçeğide geçen sene giymiştim yine nar çiçeği umarım bulurum:)))

      Sil
  3. bende çok beğendim modelini ama benim tercihim canlı renklerden olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sanırım çoğunluk canlı renklerden yana bende canlı renklere yöneleceğim böylece sevgiler:)

      Sil
  4. ah bu düğünler yok mu zaten.. bizim 24 mayısta var.. diloşun elbisesine bugün beğenip siparişini verdim..tokasını da.. ama ben ne giycem bilmiyorum.. çarşıya da çıkamıyorum.. çok kararsızım..2 elbisede çok güzel..üstteki için biraz boy gerek galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma yaa kıyafet işi bir dert aslında ama işte insanın hayatına bir renk katıyor yinede bende instagramda paylaşmıştım leoparlı bir elbise sipariş ettim gelince ayakkabısını alacağım.benim gezme şansım var mağaza mağaza gezip bakacağım artık.üsteki elbise provinasmış zaten:)o kadar para vermem yani.ama modeli çok hoşuma gitti bakalım bende araştıracağım artık

      Sil
  5. canımm cok severım pudrayı bennnn...ve ben senın bu fotografını hatırlıyorum cok begenmıstım cunkuuu..ınsnannn sana cok yaksııyor ama bu kez farklı bır ton sec bence nar cıcegı veya mınt :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım aklıma yeni bir renk soktun sen mint olabilir kesinlikle.o tonlarda bakıcam inşallah bulurum:)

      Sil
  6. elbiseize bayıldım pembe kombinlerle çok şık olmuş :)
    merhabalar bloğunuzu arkadaşımdan duydum hemen geldim
    ,çok tatlı bir kızınız var maşallah,bayırlıyorum böyle hem anne hem bakımlı hemde gayet formda ve beceriklisiniz :)
    sizi takibe aldım,banada beklerim görüşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo amanın bunlar nasıl güzel sözler çook ama çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum anlatamam.O zaman bloguma hoşgeldin bende hemen geliyorum bloguna kocaman sevgiler

      Sil