2 Nisan 2013 Salı

KENDİNİ DİY YAPTIM SANAN BLOGGERDAN

Şimdi diyeceksiniz ki bu ne bu mu senin kendim yaptım aktiviten.Ne yapayım canım bende ancak bu kadar yapabiliyorum işte.Neyse efendim evde hiç sevmediğim venge renk zigon sehapalarım vardı.En küçük olanına menekşelerimi koyuyordum.Fakat taşınmalar falan derken o kadar aşınmış durumdaydı ki.Zaten venge gerçekten zor bir renk eşya da.İşte bu venge sehpamı sprey boyayla boyamaya karar verdim.En azından denemek istedim.Sonuç bence başarılıydı.Hatta biraz daha dikkatli olsam daha da güzel olabilirdi.İşte benim sehpamın değişimi.

30 yorum:

  1. çok şık olmuş bence beyaz hafifletir rahatlık verir insana koyu rengin üzerine beyazla iyi kapatmışsınız yine ,valla sevdim ben :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz çok güzel bir renk bencede ve aynen rahatlık verdiğine inanıyorum bende.başta olmayacak sandım ama 2 kat hayli hayli kapatıyor.çok teşekkür ederim:))

      Sil
  2. Bravo Eda, çok imrendim sana. Ben de mi küçük sehpamı cici yapsam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok kolay yaa ben şimdi diyorum ki diğerlerinide boyasam mı:)fakat yaparken ağzına bişey kapat mutlaka zira çok fena kokuyor ben zehirleniyorum sandım

      Sil
  3. Beyaz bu kadar mı güzel bir renktir ki deydiği her şeyi güzelleştirir :) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz değdiği kötü sehpamı bile yeni birşey almış gibi yaptı:)sağol canım..

      Sil
  4. Bencede gayet başarılı..Benimde böyle bir sehpa takımım var..Bende boyamayı düşünüyorum en kısa sürede..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.bencede dene mutlaka ama yukarda esraya dediğim gibi ağzını mutlaka kapat ve her yere bolca gazete ser:)sevgiler

      Sil
  5. Ellerine sağlık canım ben de benzer bir değişim yapmıştım yeni masa almış gibi sevinmiştim;)Güle güle eskit;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ya nasıl değişik geldi gözüme ama böyle bir sonuç olacağını düşünmemiştim daha vasat bekliyordum ama şaşırttı beni.sağolll:))

      Sil
  6. bence de çok güzel olmuş.. benim mobilyamda venge maalesef.. kendi evimize geçerken mahvoldu heryeri.. bende mi yapsam ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım malesef evlenirken nedense venge almışım akıl işte en zor ve en çok toz tutan renk.küçük küçük dene bence bazı yerlerde:)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş Eda cım hemde tam baharlık bir renk olmuş ellerine sağlık menekşelerin renkli saksılar içinde tamamlamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım aynen tam baharlık oldu eve renk kattı:)

      Sil
  8. harika görünüyor, ellerine sağlık, çok da güzel olmuş menekşeler saksılarıyla birlikte harika yakışmış beyaz sehbaya. ben hep atıyorum eski gördüğüm şeyleri ama artık yaratıcılık elimizde bende başlamalıyım.güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bence de aslında yaratıcılık çok kolay ama biz çok üşeniyoruz tembellikmi yoksa vakitsizlik mi bilemiyorum ama istesek neler yaparız

      Sil
  9. eline sağlık canımm şahane olmuş güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım inşallah güzel günlerde kullanırım:))

      Sil
  10. kesinlikle cok guzel olmus
    ellerine saglik
    eski halinden daha guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım eski halinden daha iyi kesinlikle bencede:)

      Sil
  11. bence gayet başarılı bir dıy olmuş..daha ne olsun ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürlerr:)işte diy sayılır diyorum diğer bloggerların yaptıklarını görünce..

      Sil
  12. yasasınnn spray boyaaaa ayy cok begendım benn:))) elleırne saglık tatlım

    YanıtlaSil
  13. ayy bu harika olmuş, belki sehpa olarak kullanılsaydı 1-2 kat geçmek gerekirdi ama çiçek koymak için gerçekten süper olmuş
    bu şıklıkta rengarek saksıların da rolü büyük tabiki
    bende aldım sprey boyadan ama zigonlarımı boyamaya cesaret edemedim :)
    vallahii gider gitmez deniycem :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler beğenmene çok sevindim.aslında dediğim gibi biraz eskitme gibi oldu diğerlerinide boyayacağım inşallah ilk fırsatta sonra üstüne vernik atınca daha da nefis olur.küçükten başalayarak dene çok kolay olmasada yine yapılıyor işte:)kolay gelsin

      Sil
  14. ayy çok hoşuma gitti ellerine sağlık,direk önümdeki sityah sehpama baktım acaba bendemi yapsam dye :)
    bencede vernikleyince daha güzel olur parlar hem,birde silerken vs.boyası çıkmıyor değilmi :)
    banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))çok teşekkürler aslında tam beyaz olmadı kirli beyaz derler ya öyle birşey oldu yani bir kat daha boyasam süper olurdu.Ayrıca vernik kesinlikle dediğin gibi çok daha iyi gösterir.Bence denemeye başla küçük de olsa evde değişiklik yaratıyor böyle şeyler mutlaka.sana mutlaka geliyorum hemen sevgiler

      Sil
  15. Gayet başarılı. Güle güle kullanın :) Bu arada ben de Samsunluyum burada yaşıyorum blogunuzu takibe aldım . Bana da beklerim ;) http://mezuram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim çok memnun olduğum samsunlular çoğalıyoruz vallahi ne güzel birşey çok seviniyorum hemen takibe alıyorum sevgiler

      Sil