7 Nisan 2012 Cumartesi

ÖNCESİ SONRASI

Malum bahar artık bize o çok beklenen yüzünü göstermeye başladı.Tabi bununla birlikte Eda kışın aldığı o fazla kiloları nasıl vereceğinin derdine düştü.Bütün kış o oturma senin bu gün benim sürekli gezip bol kalorili hamur işlerini bir güzel yiyen ben baharla birlikte kendine gel sinyali vermeye başladım.İnanamıyorum kendime cidden kilo aldım ya.Sanırım emzirmeyi bırakmamın da büyük etkisi oldu bu kilo alışta.Herneyse geçmişe bakıp kendime veryansın etmenin bir faydası yok.Önümüze bakmalıyız değil mi?Geçenlerde yani ben bu durumu kabullenmeden bir gün evvel eşimle köfte yemeğe gittik.İşte bu öncesi:))Sonrası ise artık yürüyüş yapmaya başladım.Geçen gün arkadaşımla o kadar güzel yürüdük ki ve sonunda aletlerle çalıştık.Eve geldiğimde de kendime güzel bir karışık salata hazırladım.İşte ben baharın geldiğini bu salatadan anladım.Herkese mutlu haftasonları:))))

8 yorum:

  1. Çok haklısın canım bahar geldi ve bende duba gibi oldun.

    En kısa zamanda bende bu konuya değinip yaptıklarımı yazacağım :))

    Sağlıklı kilolar vermek dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede durum farklı değil hayatım yazarsan sende zevkle okurum valla bekliyorum merakla

      Sil
  2. ah arkadaşım kışın kalın kalın giyinmenin verdiği rehavetle alınan kilolar bendenize de dert olmuş durumda:))benim yaklaşık 10 kilo vermem lazım dile kolay yani:((bende 1 haftadır falan dikkat etmeye başladım yediğime içtiğime devamınıda getiricem tabi inşallah hazirana kadar kurtulmayı umuyorum fazlalıklardan:)buarada salata cidden enfes gözüküyor tablo gibi eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sorma canım her sabah okula giderken aynanın önünde düşünüp duruyorum yok şu dar yok şu göbeğimi çıkardı.sıkıldım vallahi.10 kilo çok değil mi o kadar fazlalığın yok bence senin.tabi sen daha iyi hissedersin.Ama en güzel yolu boğazı kesmek boğazı kesmeden hiç başarılı olmuyor.salata bir de bolca ekşiliydi nar ekişi ve limonu karıştırdım hımmm nefisti gerçekten haa bide bolca roka doğradım.bence en yakışan rokaydı salatama:)

      Sil
  3. Fotoğraflarda herşey normal görünüyor ama evet herkesin mutlu olduğu, rahat ve sağlıklı hissettiği bir kilosu var.

    Salatan pek güzel görünüyor. Biz de karı koca salatayı eksik etmeyiz. Kocam 13 kg verdi son birkaç ay içinde. Akşam 19:00 dan sonra birşey yememenin çok faydasını gördük biz. Çünkü atıştırdığımız oluyordu geç saatlerde :P. Mısırları sen istersen (ki bence isteme) ye ama bence kuzuya verme, GDO mısırın başköşesinde oturuyor biliyorsun.

    Öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh defnecim fotoğraflardan görünen malum normal kısım:))yine de sağol canım.Eşin 13 kiloyu nasıl verdi ya anlatsana bize neler yapıyor.bende akşam yeme işini bıraktım hiçbirşekilde yemiyorum.ama okulda tost,simit falan yiyorum hergün mecburen o olumsuz etkiliyor işte diyetimi:)mısırı çok seviyorum vazgeçemiyorum hele salatada byılıyorum ama duruşa hiç yedirmedim,yedirmem zaten ama kendim vazgeçemiyorum canım):

      Sil
    2. Kocam Karatay diyetini uyguladı. İlk hafta biraz abarttığından 4 kg birden verdi ama sonrasında her hafta 1-1.5 kg vererek normal düzene oturttu. Ama şekere, akşam atıştırmalarına veda etti. Sıra bende :)...

      Sil
    3. bunu araştırmam lazım.benimde böyle birşeye ihtiyacım var aslında yaza kadar 5 kilo versem bana yeter.Umarım veririz kiloları canım:)

      Sil