14 Ocak 2012 Cumartesi

BU ARALAR İŞTAHSIZ DURUYA ÖZEL KREP


Durişko bu aralar pek iştahsız.Yine üstten diş çıkarıyor.elleri hep ağzında ve pek yemekle arası yok.Böyle olunca ben çok sinir oluyorum.Tamam onu çok iyi anlıyorum ama aç geziyo resmen ve bana saldırıyor sürekli emmek istiyor.bebekken bile bu kadar emmek istemezdi ya.İşte yine öyle günlerden birinde bu duruma benden daha çok üzülen anneanemizin durişko için menüsü bu krep oldu.1 yumurta biraz un (sıvı olucak hamur) bir çay bardağı süt bir tutam karbonat ve çok az tuz çırpılıp çok az yağda teflon tavada altı üstü kızartılarak pişirilir.Ve duru bunu afiyetli yer.Hepsini değil tabiki:))))Ama en azından değişiklik oldu onada.Kendisi her şeyi yemez ama bunu beğendi sanırım damağına uydu hanfendinin.Bizde annemle derin bir oh çektik.


2 yorum:

  1. Ahh bu dişler :/ İnşallah iştahı kısa sürede açılır Durişkonun. Bende deniyim bu tarifi canım belki İncininde hoşuna gider.

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. inşallah canım:))yeme özürlü benim kızım zten. kesinlikle dene arada böyle değişiklikleri seviyor minnoşlar.

    YanıtlaSil