17 Ocak 2012 Salı

BİRİ YAZ MI DEDİ

Ayyy yağmur soğuk kar kış derken öyle içim daraldı ki anlatamam.Şöyle bir yaza dönmek istedim.Ben ağustos doğumluyum ve yazı çok seviyorum.kızımda yazın doğdu eminim oda yazı benim kadar çok sevecek.Zaten banyodan çıkmak istememesinden belli, su kuşu olacak benim gibi.Yazları Mersinde bu güzel manzaraya uyanıyoruz her sabah.Masmavi bir akdeniz.Peki ben bu yaz bu güzelim havuza kaç kere cupladım cevap 1 kez.Peki bu güzelim denize? cevap 0.Çünkü bütün yazı Duruyla uğraşarak geçirdim.Havuza birkez bile girmeyen kızım sudan mikrop kapıp dizanteri oldu.Birde havuza girseydi ne olacaktı acaba bilemiyorum.Neyse artık bu yaz tadını çıkarmayı planlıyorum çünkü o zaman inşallah 2 yaşında olacak meleğim. Konuyu dağıttım herneyse dönelim bu manzaraya ve yazlık Duru hallerine.Benim içim açılıyor mutlu oluyorum gördükçe.Ara ara açıp bakıyorum ve motive oluyorum aslında.Sizde görün istedim belki bu soğuk hava da sizin de içinizi ısıtır.
yazlık Duru


4 yorum:

  1. İnanmıyoruuum yazında teğet geçmişiz birbirimizi;)sizin bulunduğunuz Filamingo'da tanıdıklarım var.bu yaz uğradım.bizde filamingo ondayız yazları;)

    YanıtlaSil
  2. aaa cidden mi O zaman bu yaza kısmet inşallah:)flamingo 3 burası flamingo 10 ilerde heralde tam da bilemiyorum erdemliden sonra falanmı?bu yaz görüşürüz inşallah çok fazla ortak buluşma noktamız var canım

    YanıtlaSil
  3. ım sıcacık enfessss bayıldım...bu arada arabasında oturan bebeklere bayılıyorum bızım kı hep ayakta:((

    YanıtlaSil
  4. manzara herzaman böyle olmuyor canım arabada.ama koltuğunda çok ii uyuduğu kesin.ama uyanık olduğunda bir süre sonra hır çıkarıyor.seninki oğluş olacak o kadar yaramazlığı annesi öperim onu ben

    YanıtlaSil