14 Haziran 2014 Cumartesi

HAMİLELERE ÖNERİLERE DEVAM

Etrafımda o kadar çok hamile var ki.Kuzenim,eltim,yakın bir arkadaşım,başka bir arkadaşım ..böyle uzayıp gidiyor liste.Kiminin ikinci bebeği bir çoğunun da ilk bebeği.Allah hepsine sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin.İlk tavsiyem kesinlikle bu günlerin değerini iyi bilmeleri.Çok özel bir dönem hamilelik,onca ay neyle karşılaşacağını bilmeden sevgiyle büyüttüğün bir karnı taşıyorsun.Sonrası ise kelimelerle anlatamayacağın bir duygu,tarifi yok.Anne olunca anlarsın dedikleri boyut,bambaşka.Her aşamasını güzel geçirmek gerek,mutlu hissetmek ve hissettirmek gerek.Daha önce şu yazımda HAMİŞLERE TAVSİYELER ve şu yazımda HAMİŞLERE TAVSİYELER 2 kendi tavsiyelerimi yazmıştım.Oradan da okumanızı tavsiye ederim.Bunlar benim deneyimlediklerimdi bir kaç yıl önce:)))Bu yazımda etrafımdaki hamişlerin aldıklarını paylaşacağım,belki diğer annelere fikir olur.
İlk olarak eltim kızçesine pusetini ve yatağını almış onları paylaşalım.
Bu model ve renk almışlarChicco liteway plus.Diğer renkleri

Bir liteway puset kullanıcısı olarak ben çok beğendim.Umarım onlarda memnun kalırlar.Bu da kraft oyun parkı:

Yakın arkadaşım da erkek bebek bekliyor.Oda oğluşu için çok kullanışlı ve oldukça hafif bir araba tercih etmiş.O da Nuna marka.Özelliklerini okudum ve arkadaşım da çok hafif olduğunu teyitleyince buraya rahatlıkla yazmaya karar verdim.İnşallah o da memnun kalır.


Bütün hamilelere bebişlerini sağlıkla kucaklarına almalarını diliyorum.

1 yorum: