21 Şubat 2014 Cuma

SON GÜNLERDE

 Bu sloganı pek sevdim.
 Saçlarımı kıvır kıvır yapıp durdum.
 Duru'nun leopar ev botlarını kıskandım.
 Sevgililer gününde payıma düşeni kaptım.Ve babasının çiçeği ona aldığını düşünen Duru'nun tribe girdiğini bundan sonra önce ona sonra bana çiçek alınması gerektiğini ailece öğrendik.
 Eeee karşılığında da mükellef bir mini keyif sofrası hazırlardım.
 Hediyemi pek sevdim ilk fırsatta giyip kızımla gömlek kardeşliği yaptım.
Ve istediğim parfüme yarı fiyatına sahip olup ayıla bayıla kokladım.

3 yorum:

  1. Cok samimi bir post olmus:) kızınız da cok tatli:) Henuz yeni olmama ragmen bana da beklerim:)http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))))elbette uğrarım hayırlı olsun blogunuzz

      Sil
  2. Cokkk tatlsınızzz! Maşallah!

    YanıtlaSil