6 Şubat 2014 Perşembe

SEVGİLİLER GÜNÜ RUHU SARMIŞ HER YANI

Ben bu güne çok büyük bir anlam yüklemiyorum açıkçası.Benim için en büyük önemi ben 14 şubatta  mesleğe başladım:))Ve dolayısı ile aslında eşimle birbirimizin hayatına teknik olarak ilk o gün girmiş olmamız:)Onun dışında pek önemli bulmuyorum bu günü.Geçenlerde Piazza Migrosda gezerken bu gün için özel stantlar yapmışlar ve bu çok hoşuma gitti.Eğer bu güne özel bir önem veriyorsanız bakın migrosda neler var.
 Bu kırmızı haribo kutuları çok şirin mesela.

 Bu kupalara ise ben bayıldım çok sevimliler.
 İki kişilik kahve takımları.
 Ve tabiki mumlar.

7 yorum:

  1. evet ya heryer kırmızı pembe çok şeker..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten Eda cım sevgililer günü ruhu sarmış herbir yanı migrosta harika şeyler var kahve takımları ve kupalara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kupalara bayıldım canım favorim onlar ve kalpli haribo kutusu oldu

      Sil
  3. ne güzel bir günde tanışmışnız : )

    YanıtlaSil
  4. sevgılıler gununu ktlamam ama bu renkler sahaneee

    YanıtlaSil