2 Temmuz 2013 Salı

HER BİTİŞ BİR BAŞLANGIÇTIR

Elbetteki her güzel şeyin bir sonu vardır da tatilin sonu gelmeseydi iyiydi.Gezdik,yedik içtik Adana da son noktayı koyduk.Tabi yol biraz zorladı zira bir daha Bodruma araba ile değil uçak ile gitmeyi planlıyorum.Duru yol da iki kez istifra etti.Nasıl bir perişanlık içindeydik sormayın.Ankara polatlı da kaldık bir gece çok da iyi oldu çünkü yollar gerçekten çok kötüydü.Biz alışmışız Samsun Adana arası dümdüz yollara kıvrıl kıvrıl mide kalmadı bir de yol yapım çalışmaları falan derken yorgun döndük yani.Artık yaz sonuna kadar Adana-Mersin arası mekik dokur dururuz.Tatil bitti ama başka bir tatil başladı bizim için çok şükür.Yazlıkda devam edeceğiz artık gerisine.Buralarda olurum artık herkese güzel tatiller..






 Sanırım bu tuvalet mevzu beni zorlayacak bir kaç deneme başarısızlıkla sonuçlandı.Biraz okuyup araştırma yapmaya başlıyorum artık.







 Hayatımda içtiğim en kötü ve en pahalı buzlu meyvesuyu işte slaşşmıdır nedir.Bodrum sahilde  alıp içelim dedik ama berbattı.Bu fotodan hemen sonra çöpe gitti.

 Duru tatil boyunca çok eğlendi ama hiç yemek yemedi.Yemek saatleri tam bir işgenceydi.Şefler bile uğraştılar yedirmek için ama sonuç vermedi.Bu çocuğun iştahsızlığından yemek seçmesinden bıktım usandım.Nasıl iştahlı bir çocuk sahibi olabilirim adlı bir kitap varsa haber verin!
 Annesisini zorladığı zamanlarda oldu mesela havuzdan ve denizden çıkarken kıyamet koptu.
 Alttaki gelirken üstteki giderken offff offff...


Neden böyle bir başlık seçtim bilmem ama tatil bitse de aslında yeni başladı diye düşündüm bir an:))

14 yorum:

  1. ımmm demek begenmedın pıkı :)) ay tatılın sonu fena degıl mı bende hıc bıtmesını ıstemnedım ama bak bırıtı donduk ...durusumu kocaman operım ve bu arada sacların bence sahane olmussss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıımmm sormaaa çook üzgünüm yaaa keşke diyorum sona mı koysaydık tatili en azından büyük bir hevesle beklerdik:))adapte olamıyorum inanki hele bir de çalışsam herhalde hiç alışamam..bizde kuzunu ve seni öperiz canım sana kolay gelsin tatil sonrası işe dönüş

      Sil
  2. ahh tatiller çok iyi oluyoda sonrası çalışmak çok zor oluyo :(((
    keşke bizim tatilde devam etse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşkeeeeeee demek istiyorum ama daha giderken insanın içine birşey çöküyor bitecek diyeee offff diyrourm sadece:(

      Sil
  3. Canim resimlerine bakarken bir kez daha gittim oralara,yemek konusunu okurken de restoranin kapisinda her aksam bekleyen kivircik sacki adam geldi aklima yetkili bekliyomuydu her aksam ? Ayy cok guzeldi dimi tatil az kaldi yaklasti derken bitti bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa yazdığım cevap spam olarak kaydedilmiş hayret birşey yaa.Ayy canım sorma ne güzeldi değil mi biz bayıldık bodruma ayrı bir şehir orası ya.Her gece duran adama tabiki vardı:))müdürmiş sanırım herkesle ilgilendi.Ahhh hemde nasıl güzeldi öznurcum ya sanırım biz seneye yine bodrumu tercih edeceğiz:)

      Sil
  4. sonunda gördüm leoparlı bikiniyi üzerinde :) bakalım bizde bu sene arabayla gideceğiz umarım iyi geçer, korktum şimdi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))ayyy canım gördün mü tipi çok komik yaa hele bezsiz görsen bir avuş popoya bikini giydirmiş gibi:))))umarım sorun olmaz size ilknurcum ama yollar önemli her yerde yol yapım çalışması var hep tek şerit ve kıvrımlı.ama sanırım ege böyle.siz nereye giedeceksiniz bilemiyorum ama ben bir daha uçakla temiz temiz gidip gelme niyetindeyim canım:))

      Sil
  5. Bizde tatilden bugün döndük Edacım. Çok çabuk geçti. İnstagramda da yazıştığımız gibi bütün sene bekliyoruz hevesle, bir çırpıda bitiyor.
    İnci de Duruş gibi tatilde doğru düzgün birşey yemedi. Zaten seçiciydi yemek konusunda hepten sapıttı. İnşallah iştahları açılır bu kuzuların.
    Tuvalet eğitimi bizde de tam olarak başarıyla sonuçlanmadı.
    Deneme ve araştıramaya devam edelim bakalım.
    Çok öpüyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy canım kıyamam adaptasyon sorunu had safhada o zaman:)inci yemek konusunda daha iyiydi aslında durudan öyle değil mi balki de sıcaktan iştahı kesildi durunun normal hali böyle zaten:(canım tuvalet eğitimine hiç gücüm yok napıcam bilemiyorum yaa bende sizzi çok öpüyorum hayatım kolay gelsinnn

      Sil
  6. ohh ne güzel resimler içim açıldı :)Bodruma gitmeyeli uzun zaman oldu vee çoook özledimm oraları. Duru'nun da keyfi pek yerindeymiş maşallah sıkıntı vermemiş negüzel.. yaz gibisi deniz gibisi yok geldi gidiyor bile işte..tuvalet mevzusunu biz çözdük Eda ;baya oldu ama çocuktan çocuğa farkediyor çok üzerine düşme güven aşıla ;sen artık kendi tuvaletini yaprsın kızım sen büyüdün falan die bilmiyorum bizde işe yaradı darısı başınıza arkadaşım öpüldünüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bodrumu unutamıyorum eşimle yaa hatta eşim diyor ki keşke yazın sonunda gitseydik en azından kışın bizi bir süre götürüdü))tuvalet işi biraz zor ama biyerden başlayacağız inşallah Allahım yardımcımız olur.duruya aferin ya maşallah ne güzel kurtulmuş bezden

      Sil
  7. Oyy ben o göbüşü yerim yahuuu
    nasıl güzel oturmuş hanım hanımcık :)
    iştahsız bitanede bende var :D
    bıraksan ıvır zıvırla yaşar, ama bu dönem birçok şeyin farkında, birazda gaza geliyor
    hazır olduğunda söyle minicik tadına bak diye diye içim şişiyor :)
    ama oldukça işe yaradı, meyve suyundan başka hiç meyve tadı bilmeyen oğlum
    şimdi 3-4 armut yiyor :)
    zamanla oturur hiç merak etme, açlıktan kim ölmüş :)

    Tatiller hiç bitmese keşke değil mi?

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh canı ahhhh bu yemek meselesi en özendiiğim konu.hiç bir zaman iştahlı bir çocuk olmadı duru malesef.yemek konusunda çok önyargılı aynen tadına bak demekten bende şişiyorum ama yokkk.rahat bıraktım artık onu ne isterse o yesin diyorum ama abur cuburu kesince iştahlandı biraz.meyveyi de çok sever benimki Allahtan.aynen dediğin doğru canım açlıktan kimse ölmemiş kreşe başlayınca alışır diyorum artık.Aynennnnn tatil hep devam etseeeee öpüyorumm

      Sil