4 Haziran 2012 Pazartesi

TÜRKİYE'NİN EN KUZEY UCUNU SİNOP'U GEZDİM

Hafta sonu tam anlamıyla yerimde durmadım.Leyleği havada görmek bumu acaba:)Cumartesi günü okuldan öğretmen arkadaşlarımızla geziye gittik.Ancak ben cuma gününden annemlerle Çarşambaya gittim.Çünkü Duruya annem bakacaktı.Hafta sonu mesaisi:)))Cumartesi günü erkenden beni almaya geldi ekibimiz ve yolculuğumuz başladı.Öncelikle Samsun-atakumda güzel bir kahvaltı yaptık ardından yolculuğumuz devam etti.Sinopun şirin ilçesi gerzede bir mola verdik ve gerzeyi gezdik.Ardından Sinopa vardık.İlk durağımız tarihi cezaevi oldu.Hani şu dizide de vardı ya parmaklıklar ardında işte orası.Çok ürkütücü bir yerdi ya.O zindanı hücreleri görünce içim sızladı.İnsan gerçekten kafayı yer işte öyle bir yer.Bir sürü ünlü isim yatmış burada.B u iç karartıcı cezaevinden sonra kaleye gittik ve orayı gezdik.Ardından Sinopa gidince yenilmeden dönülmeyen mantısından yedik.Ben yarı cevizli yarı yoğurtlu tercih ettim.gayet güzeldi afiyetle diyeti falan unutarak mideye indirdim.ooooh ne de iyi yaptım.Yemekten sonra tekne turuyla sinopu denizden gezdik.Göbecikleri attık püfür püfür teknede.Sonraki rotamız türbeler cami ve müze oldu.En son Hamsilos koyunu da gezip Sinoptan ayrıldık.Çok keyifli bir geziydi.En yakın arkadaşlarımla bol bol eğlendik güldük oynadık.Bütün fotolarda üçüz haldeyiz arkadaşlarımla zaten bütün öğretmen arkadaşlarımız dalga geçti bizimle hepsi kızları diye....Dönüş yolunca atılan bolca kahkalarla yüzümüze derin çizgiler oluştursakda stres falan kalmadı hiçbirimizde.Ben Bafrana onlardan ayrıldım çünkü annemler Bafrada oturan anneanneme geldiler.Geceyi orada geçirdik ertesi gün eşimde oraya geldi ve dayımın yazlığında yapılan ızgaradan sonra biz fatsa ya geri döndük.Bu arada duru beni gün boyunca çıldırttı.O kadar çok öfkelendim ki mızmızlığına anlatamam.Neyse ki gece saat 22.00 gibi evimize vardık ve derin bir ohhh çektim.O kadar çok yorulmuşum ki.Eeee insan yerinde durmazsa bu hale gelir sonunda.İşte böyle bir hafta sonuydu benimki.Bütün hafta bu yorgunlukla geçecek sanırım ama olsun cuma günü büyük gün.Karne veriyoruz sonunda.Herkese güzel neşeli bir hafta sonun diliyor ve sizleri resimlerle baş başa bırakıyorum.

1. pembe conversinle pantolunla pek güzel çıtır görünüyorsunn canım ne güzel olmuş hava miss olunca gezmeyeceksinde ne yapacaksın değil mi ama ..sen şahanesin resimler şahane:) çok yeri var gezilesi görülesi güzel ülkeminn sindire sindire karış karış gezmek istiyorum bende:)

1. ayyyy çoook teşekkür ederim canım benim güzel yorumun ve düşüncelerin için.kesinlikle gezilip görülmeli.bu taraflara gelde görüşelim:))

2. ooo içim gitti memleketimi görünce.güzel bir gezi olmuş:))

1. aa ne güzel memleketin mi?çok güzel bir yer vallahi memleketin

3. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

sevgiler...

1. merhaaba hoşgeldin bloguma bende gelirim tabiki sevgiler

4. Resimler çok güzel.2011-2012 eğitim öğretim yılıda böylelikle bitmiş oldu:))

1. evveeeeetttt bitmiş oldu sonunda çok ama çok mutluyum:))teşekkür ederim

5. Bir Sinop aşığı olarak bir sonraki gezinizde mutlaka Erfelek Takım Şelalerini ve Sarıkum sit alanını görmenizi tavsiye ederim.Bir de Yalı Kahvesinde Türk kahvesi içmenizi...Tersanede Nokul yemenizi..Barınak'ta akşam yemeği....say say bitmez ki....sizin ki az ve öz bir gezi olmuş..kıskandım....

1. aman Allahım bütün bu söylediklerinizi yapmak isterdim çünkü sinopu çok beğendim.inşallah başka bir gezide bunları gerçekleştiririz.bizimki kısıtlı bir zaman olduğu için bu kadarcık gezebildik.sevgiler

6. ooohh gezin bakalım, pantolona bende bayıldım:) bu arada durucuk yok sanırım burada :)

1. gezdim valla canım ya oohh ne iyi geldi.pantalon çok güzel enerji verdi bana pembe pembe.durucuk ananesinde kaldı o gün akşamında buluştuk

7. sen ne tatlısın oyle ohhhh sefan olsun cok ıyı yapmıssın :))) sınopu gezmıs kadar oldum oylr guzel bılgıler vermısısn kı bırde ıstahım kabadrdı o ayrı

1. canım sağol valla sefam oldu sinop çok şirin gezilesi biryer.inşallah birgün yolu düşer