16 Haziran 2012 Cumartesi

HAMAM SEFASI


Uzun süredir buralara uğrayamadığımı belirtmiştim geçen postta ama blogumu sizleri o kadar çok özledim ki anlatamam.En kısa sürede bol bol güzel postlarla sahalara geri döneceğim inşallah.Bu postumun konusu perşembe günü kız arkadaşlarımla yaptığımız spa keyfi.Aslında ben bu SPA lafına uyuz olyorum hamam sefası işte:)))Ünyede bulunan bir yer gittiğimiz SPA.Tam 12 kız arabalara atladık ünyenin yolunu tuttuk.Sonra koşturma başladı.Önce spor,sonra havuz sonra sauna ardından buhar banyosu.Bu döngüyü birkaç kez tekrarladıktan sonra en son kendimizi hamama attık.Bir de güzelce keselendik.Ohhhhh amanın bu nasıl birkeyiftir böyle yahu.Attığım terin haddi hesabı yok.Hiç hayatımda böyle terlememiştim.O kadar iyi geldiki anlatamam.En son koltuklara kendimizi attığımızda yumuşacık hamur kıvamındaydık.Tabi bu kadar keyfi Ünye çakırtepede denize karşı karışık pidelerimizi mideye indirerek taçlandırdık.Kız kıza yapılan herşeyi çok severim ama hamam sefası ayrı güzel oluyor kesinlikle tavsiye ederim.Ayrıca canım kuzenim sevdoşumun düğününe kesinlikle gelin hamamı yapmayı kafaya koydum.Şöyle yemeli içmeli oynamalı falan ohhhhh.


Eve döndüğümde kolumu kanadımı kaldıracak dermanım kalmamıştı.Bir de terleme sürekli devam etti.Hatta dün sporda ekstra ter attım.Sanırım gözeneklerin açıklığı ile alakalı bir durum.Kendimi bütün kirlerden arınmış tertemiz hissettim valla.İnşallah bun kızlarla sık sık yapmaya karar verdik.Hepinize güzel mi güzel bir haftason diliyorum.




8 yorum:

  1. ay öyle güzel anlatmışsınki özendim inan :)hamama uzuuunca zamandır çok gitmek istememe rağmen hamileliğimden bu yana bi türlü gidemedim..duru doğsun giderim,bikaç ay geçsin giderim derken 2 yaşına girecek kuzum ben hala gidecem :)))mekan çok güzelmiş yeşillikler içinde sefan olsun arkadaşım çok güzel yapmışınız valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ama kesinlikle ertelemeden git canım.valla ben bursadada gitmiştim harikaydı.sen tam yerindesin aslında bu işin.o kadar rahatladımki hala terliyorum amma toksin varmış vücudumda:))en kısa sürede ayarla kendine böyle bir güzellik hayatım

      Sil
  2. ayy kıskandım valla yaa, bende toplayayım bizim kızları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede hemen topla ve kendin için böyle güzel birşey yap canım:)çok keyifli

      Sil
  3. bayılırım kı ben hamamamaaaaaaaaaaaaaaaaa :) ne guzeldır ınsan ınanılmaz yorulur ama mıs gıbı olur yaa bu sene gıdemedım tatıl oncesı pofff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede yapman tavsiye olunur canım:)

      Sil
  4. Çok imrendim doğrusu ama oraya arkadaşlarla gitmek lazım daha yeni Samsun'a gelen biri olarak hiç arkadaşım yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tabi arkadaşlarla kızkıza keyifli oluyor.biz zaten kadınlar gününde gitmiştik.ama eşiniz çocuğunuzlada gidebiliyorsunuz.samsuna hoşgeldin demek istiyorum öncelikle çok zor bir durum biliyorum ki yer değiştirmek ama inan ki kısa sürede alışır vazgeçemezsin buradan.başta öyle gelmez ama insaları iyidir sevecendir.kimbilir belki bir gün birlikte gideriz:)sevgiler

      Sil