20 Mayıs 2012 Pazar

YEŞİLLENDİM DE...

Bende bu sezon mint yeşile takanlardanım çoğumuz gibi.Kendime bu renk bir üst ve kot edinemediğim için bir türlü,ojeyi görmüşken alayım bari dedim.Kendisi iki gündür tırnaklarımı süslüyor.Ancak nedense herkesin dikkatini çekti okulda.Müdür yardımcısından öğrenciye kadar herkes yorum yaptı.Çoğunluğu çok güzel buldu.Bir tek sevdiğim bir müdür yardımcımız kız bu ne böyle dedi:))Bende nasıl ama çok tarz değil mi diyerek dalga geçtim bir de üstüne aramızda kuşak farkı var sen anlamazsın dedim:))güldük falan.
Her neyse bunun dışında bir sınıf öğretmeni arkadaşım bunun okulda yasak olduğunu yönetmeliklerde öyle yazdığını söyledi arkasından da çok beğendiğini ifade etti.Ama ben ona kolunda bileğinden dirseğine kadar olan altın bileziklerin da yönetmelikte yasak olduğunu ama onun taktığını,hepimizin de o kadar bileziği hesaplayıp ağzımızın suyunun aktığını söyleyemedim.Hayat işte ne dersin,ben gülüyorum bu işe başka ne gelir elden...
manikürsüz ve bakımsız anne tırnakları bunlar hoşgörün lütfen sadece postumu renklendirsin istedim:))

10 yorum:

  1. eda resinmlerine baya baya dikkatli bakıyorumda cidden çok fit ve güzel gözüküyorsun arkadaşım..mint yeşili müdavimlerindenim bende herkes gibi:))o anne eli en manikürlüsünden ellerden çok daha güzel boşver canım benim:)buarada eski kiloma ulaşmayı bekliyorum bende zira yeşilinden,mercanına,kırmızısına evi jeanle doldurucam rengarenk herbir yan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya ne güzel dedin ya cidden öyle mi duruyo sanki biraz hafifledim çok değil ama azıcık farketti heralde.çok teşekkür ederim güzel iltifatların için.ben bir türlü alamadım ya bulamadım kotonda adil ışıkta falan istediğim gibi birşeyler yinede bakıncam artık.ancak bir tane mercan rengi elbise aldım çok severek onuda yayınlarım.ama o jeanlerden edinece bende kısa sürede

      Sil
  2. pek güzelmiş rengi.. güle güle kullan canım.. yalnız anlamadım ben bu renk ojemi yönetmeliğe aykırı yoksa ojemi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım yönetmelikte oje sürmek yasakmış!nasıl oluyorsa

      Sil
  3. bence güzel olmuş, sende sevmişsin, gerisi boş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım aynen gerisi boş tabiki

      Sil
  4. Edacım çok güzel olmuş, ayrı bir hoşluk katmış ojelerin :) Bende mint yeşilini çok seviyorum, bu renkte güzel birşeyler bulursam tavsiye olarak eklerim bloga. Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim gerçekten güzel bir renk bu.bekliyorum o zaman senin zevklerinide hayatım

      Sil
  5. Manikürsüz demesen anlamayacaktım, gayet hoş görünüyor ojelerin;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne kadar sevindim öyle görünmesine teşekkür ederim:)))

      Sil