24 Mayıs 2012 Perşembe

GREVDEYİM

Ülkede her şey yolunda,herkes refah içinde yüzüyor efendim enflasyon mu o da neymiş,geri kalmış ülkeler içinde en yüksek maaşı siz alıyorsunuz, %3.5 zam neyinize yetmiyor,gerçi temmuzda vergi dilimine gireceksiniz ben onu fazlasıyla geri alacam ama olsun cahil halk nasıl olsa bunu bilmiyor beni maaşınıza zam yaptım diye görüyor diyen bir başbakanı,öğretmeni sömürün okula aidat vermeyin ne yaparlarsa yapsınlar,sütleri önce kendileri içsinler eğer ölmezlerse çocuklara içirsinler,atama yapamam,tayin mi onu tamamen unutun işinize nasıl gelirse diyerek baş parmağını gösteren bir milli eğitim bakanının biz zavallı öğretmenleri memurları dün grevdeydik.Artık birileri ses çıkarmalı bu gidişe.İşte ben bunu diyenlerden biriydim ve dün meydanlarda haklarımı haklarımızı savundum ve okula gitmedim.Sevindiğim en güzel şey eyleme katılanların fazlalığıydı.Hiç tahmin bile etmeyeceğim kişiler iş bıraktı.Sonunda belki de öğretmenler olarak toplu bir iş çıkardık.Sonucu ne olur bilinmez ama biz kuzu bir topluluk olmamalıyız!



6 yorum:

  1. Canım yazını okuyunca aklıma Stalin'in Tavuğu hikayesi geldi. Bir insanı ne kadar yolarsan o insan o kadar sana bağımlı hale gelir daha çok canım yanmasın diye. İşte bize yapılan da bu. Benim üzüldüğüm halkın büyük çoğunluğunun hala at gözlüğüyle bakıyor olması. Tecavüze uğrayan genç kıza psikolojisine birşey olmadı denen ama sütten zehirlenince psikolojik olduğu savunulan bir ülkede ben artık canımı hangi pazarda kaybedeğim bilemez oldum. Millet vekillerine bir gece de hazırlanan zam yanında %3.5 zam yaparak aslında başkan çoook şey anlatıyor ama anlayana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne güzel bir hikaye valla.aynı biz sedoşum ama anlayan o kadar az ki sanırsın ki ülkede herşey yolunda halk çok mutlu.insanlara neler oluyor anlayamıyorum doğrusu

      Sil
  2. Harikasın, birlikten kuvvet doğar. Toplumun en aydın kesimi olan bizler birlik beraberliği böyle gösterelim işte:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım biz aslında böyle bir topluluk olmalıyız birlikte haklarımızı aramalıyız sonuçta hepimiz aynı amaç için uğraşmıyormuyuz

      Sil
  3. bırlık boyle bırsey ama grev hakkımız bıle elımızden alınır sayelerınde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldı zaten elimizden alınmasına kuzu gibi bir millet olmamızı hedefliyorlar çünkü

      Sil