25 Mart 2012 Pazar

CUMARTESİ GEZMESİ








İşte cumartesi günümüzün özeti.Sevdiğimiz arkadaşlarımızla bol gezmeceli bir gün geçirdik Orduda.Durucuğum da gezme kısmında oldukça uyumlu olsa da yemek kısmında sıkıntı yarattı.Uykusu geldi direndi falan derken ben bu güzelim çipurayı nasıl yediğimi bilemedim.Yine de çok yorucu olmakla beraber keyifli bir gündü.Bizim gezmeceler başladığına göre sanırım bahar karadenizde başladı.Yarın okul olduğunu düşünmek istemiyorum ama bu gerçeği düşünerek şimdi yatağıma doğru yol almak üzere bilgisayar başında kalkıyorum.Umarım herkes güzel bir hafta sonu geçirmiştir.

12 yorum:

  1. oh ne iyi etmişsiniz ..benim kızda gezme kısmında mükemmel ama iş yemeğe gelince oyun bozanlık yapıyor:)olsun sen yemişsin annesi balıkları afiyet şeker olsun:)öpüyorum ikinizide:)

    YanıtlaSil
  2. evet canım gezdik vallahi.yemek kısmı hep problem zaten bizde,evdede sorun çıkarıyor yeme konusunda dışarda da öyle.ben yedim ama bide bana sor ne yediğimi anladım ne içtiğimi:))bende sizi öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  3. ohh harıka bır gun olmus..ayrıca ne kadar guzelsınnnn oyle..masallah sıze hıccc agzınızın tadı bozulmasın..bu arada maıl attım :)) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifli bir gün oldu gerçekten canım sonunda perişan olsakta.ayyy çok teşekkür ederim o kadar güzel değilim yaa fotoğraftan öyle gelmiştir:))sağol canım benim

      Sil
  4. Oh gezmelere gitmiş de uyuyakalmış minik hanım :))) Maşallah... Sİze mail atmıştım blogger anneler çekilişiyle ilgili olarak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma sorma canıım gitti gezmelere hasta oldu sonunda.çekilişe çoook sevindim bende tanıdığım bir blog olması ne harika.sana mail atıcam bilgisayara girmeye vakit bulamıyorum en kısa sürede mail atıp adresini alırım sevgiler canım

      Sil
  5. Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim....

    sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin emelcim bloguma çok teşkkür ederim.bende geelirim tabiki zevkle

      Sil
  6. Bu zillilerhep böyle demek şekerim gezmeye tozmaya gelince çıt yok yemeye gelince ıııhhh ııgıhhhhh der durular

    Çok güzel bir gezmece olmuş Allah mutluluğunuzu daim etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayneen canım yeme işi hep problem ama 6 dişi çıkıyormuş ondan dedi doktor.o yüzden ısrar etmicek ye diye artık.amin canım hepimizin

      Sil
  7. O arabadaki şekere bayıldım. Birde tabakdaki balığa takıldım kaldım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o şeker şey sadece çubuk krakerle besleniyo ama:))tabağımdaki balık nefisti canım ama yediğimden hiçbirşey anlamdım desem yediğimde iyice soğumuştu sevgili kızım sayesinde yani klasik anne yemeği nedir?en soğumuş olanıdır:)))

      Sil