23 Mart 2014 Pazar

DİLOŞUN ANNESİ BENİ MİMLEMİŞ

Bıdık mı bıdık güzeller güzeli Diloşun annesi sevgili arkadaşım sevgi beni mimlemiş.Bende bu güneşli bir pazar sabahı çayım elimde hemen cevaplayayım dedim.Kendi bloguma da uğrayamamıştım vesile oldu aslında:)))

1.) NEDEN BLOGUNUN ADI ........?
Blogumu oluşturma amacım aslında ne moda ne dekorasyon ne de yemekti.Tek bir sebebi vardı bu blogun o da canım yavrumun dünyaya gelişiydi.Ben balık hafızalıyım herşeyi unuturum.Kızıma dair bütün güzellikleri unutmamak için blog açmaya karar verdim ve ismi de tabiki bu prensesin adından gelmeliydi:)))

2.)EN VAZGEÇEMEDİĞİN KİTABIN?
Bugüne kadar beni en çok etkileyen kitap kesinlikle 'UÇURTMA AVCISI'idi.Kapağını görünce bile içime hüzün doluyor.Çok etkileyici bir hikaye tavsiye ederim.

 3.)KENDİNLE İLGİLİ ÜÇ DOĞRU BİR YALAN?
- Alışveriş yapmak benim için ciddi terapidir.
-Bazı insanlara cidden tahammül edemesemde bunu hiç hissettirmem.Sabrım sonsuzdur ve kimseyi yargılamadan kabul edebilirim.Bu ne kadar iyi birşey aslında artık sorguluyorum.Kimseye eski tahammülüm yok.
-Geçmişi çok çabuk unuturum.En sevdiğim özelliğim ama bu özellik beni üzen herşeyi unutmamı sağlarken aynı zaman da güzellikleride unutmama sebep olabiliyor:(
Vee doğruya gelirsek;
-Herşeye yetişiyormuş gibi görünüyorum aslında yorgunluktan sürünerek yatağa giriyorum.Yani sanıldığı kadar yaşam enerjisi yüksek bir insan değilim:(

Bende Sevgiye çok teşekkür ediyor ve bu güzel mim'i
*enerjisine,güzelliğine ve iyi yüreğine bayıldığım tanımadan çok sevdiğim sevgili  Yasemin'e (http://www.kelebegingozunden.com/)
*Yakışıklı emre'nin annesi ikincisi de yolda olan ama aynı zamanda boş duramayıp hala pasta yapan
sevgili arkadaşım İlknur'a (http://emreylehayat.blogspot.com.tr/)
*Canım bitanecik kuzenim yakışıklı ve bal yanaklı kuzum Çınarımın anneciği sevgili Sedoşum'a (http://cinardossa.blogspot.com.tr/)
                                                                                                      yolluyorum..Keyifli pazarlar



2 yorum:

  1. canım benım ne guzel bır yorumla benı tanımlamıssın .. ınan benı cok mutlu ettın..sonra enerjım varmıs gıbı gorunup aksam eve pert gelme sanırım cocuklu tum annelerde var tatlım

    YanıtlaSil