18 Haziran 2013 Salı

S.O.S VERİYORUM TATİLE İHTİYACIM VAR

Hani herşeyin bir zamanı vardır ya işte bu tatilin de tam zamanı çünkü gerçek anlamda alarm veriyorum.Fiziken çok yorgunum,ruhen de..Okulun bitmek bilmeyen işleri,toplantıları,düğün koşturmacası ve nihayet tatil hazırlıkları.Artık kumlara basmak,yüzmek,yeşillik içinde gezmek geceleri esen ılık rüzgarda sakince oturmak istiyorum.Çocukla zor dediğinizi duyar gibiyim ama meleğim geceleri uyuduğunda en azından sakince kitap okumak falan gibi masumane hayallerim var benim.
Geçen gün tatil için alışveriş yaptım.Çok fazla şey almamaktı niyetim zira ekonomik bir kadın olmaya karar verdim.Ve sonuç olarak tahminimden fazlasını aldım tabiki:))Neyse artık olan oldu önümüzdeki maçlara bakalım dedim.Kısaca alışveriş özetimiz böyle.Bu arada Pentideki plaj ürünlerinden 3 ürün alana %25 indiriminden faydalanmak için iki set üçlü tamamladım.Sadece o renkli terliklerinden almadığımı farkettim.Ona üzüldüm çok şekerlerdi aslında:)Burdan Pentiye sesleniyorum o kadar alışveriş yaptım sizde şu terlik hediyemiz olsun demediniz yahuuuu:)))Neyse alışveriş özeti diyordum işte burda;
 1.Duru hanımın penti bikinisi
 2.LCW den bir çok parça kılık ve plaj havlusu
 3.Yine lcw şapka
 4.Bunlar da benim için şort, tişört,aslında kot şort ve elbise de var ama onları yıkadım:))Bunlarda lcw..
 5.Pentiden çok beğenerek aldığım plaj çantası,havlu ve mayo üstüne giymek için üst.
 6.Peki bu ne şimdi dediğinizi duyuyorum!!!Çişini tuvalete yapmayı reddeden minnoş için çaresiz kalan annenin imdadına yetişen bebek bezi:((


7.Deichmann sandalet
 8.Ve tatilin vazgeçilmezi güneş kremleri.Daha aldığımız pek çok şey var fakat bir kısmı yıkanıyor bir kısmı kuruyor falan..İşte böyle tatil hazırlığımız.Cumartesi günü yollardayız inşallah.Sevgiler

2 yorum:

  1. ayyy ne güzel gidiyorsunuz, bizim daha çok var, ramazan bayramı sonrası :( bu arada o bikiniyi üzerinde de görmek istiyorum tatlı cadının :)

    YanıtlaSil
  2. çok şükür canım bu günler geldi yaaa.sizin daha varmış ama olsun tam yazın ortası ne güzel biz zaten yazlıkta oluyoruz genelde o nedenle başta gitmek istedik.bikinili pozlar gelicek o zaman canım senin için:)))

    YanıtlaSil