12 Ocak 2013 Cumartesi

SON GÜNLERDE

Sınavlarım pek iyi geçmedi,pek tadım yok.Üstüne 1 ay sonra finallerin olması da daha çok can sıkıcı...
Duru sanırım büyüme atağı geçiriyor.Çılgın gibi bir dakika durmuyor.Geceleri kriz halindeyiz.Ağlayacak bir şey bulup kendini yere atıp deli gibi ağlıyor,sanırım bütün komşulara rezil olduk.Gerçi üstümüzde de var bir tane çocuk Duruyla yarışıyor ağlama konusunda...
Okulda son günlerim.İkinci dönem başka bir okulda başka insanlarla karşılaşıcam.Hüzünleniyorum şimdilerde.Alışmışım bu okula da.Ne çok başlangıç yapıyorum son zamanlarda...
Her yerde kar yağdı.Bizim payımıza azıcık bir şey düştü.Zaten o da anlayamadan bu hale dönüştü...
Nedense 2013'ün ilk günleri bana pek yaramadı.Kendimi hiç iyi hissetmedim yeni yılda.Umarım bütün yıl böyle gitmez...
Neyse ki hafta sonundayız.Kafa dinlemece yapıcam.Herkese güzel hafta sonları.

6 yorum:

  1. Canım sakın modunu düşürme. Çok güzel işlere imza atacaksın, eminim. Mutlu ve huzurlu bir hafta sonu dilerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol sevgili zümrem desteksin valla.İşte insan bazen umutsuz hissedebiliyor.Etrafımıza pozitif elektrik dağıtırken sanırım kendimiz için ayırmıyoruz:))düşürmüyorum canım modumu devam..öpüyorum çok

      Sil
  2. devamı iyi gelsin canım 2013 ün sana ve ailene inşallah :)Durunun elindeki ayıcık ve sürpriz yumurta buara bizimde favorimiz ha bide inatlaşma ve ağlayacak bişey bulma durumu neyseki geceleri iyiyz son bir haftadır şükür.. onun nedeni de gündüz uyumuyoruz :/kara gelince bizim buaralarada uğramadı arkadaşım eriyip gitti hemencik bi kartopu oynayıp kardanadam yapasım vardı Duruyla ama başka kar zamanına yada nasip olursa uludağa artık :)iyi dinlenceler arkadaşım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah arkadaşım güzel geçer bu yıl.demek sizde de hakim bu çikolata mevzu.ya ayıcıktan çikolata yada osmo(durunun tabiri ile)yumurtası istiyor.kıyamet kopuyor evde bunlar olmazsa.geceleri sanırım sıkıntısı oluyor evin havasından herhalde burnu tıkanıyor sürekli huzursuz uyuyor uyanıyor.soğuk hava üfleyici nemlendiri falan mı alsak diye düşünüyoruz.kar gelecekmiş arkadaşım neyseki:))atarız kendimizi karların içine inşallah.uludağa gidersen benden de selam çak sevdiğim yerleree.öpüyorum canım

      Sil
  3. Aynı bölümü okuyormuşuz.Ben dört oldum ,bitiyor nihayet. Sıkma canını , finallerde toparlarsın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa ne güzel valla bravo nasıl dört olunur bilemiyorum bu bölümde demekki başarılıyor.bakalım inşallah toparlarım sevgiler

      Sil