29 Eylül 2012 Cumartesi

MOTHERCARE SEÇİMLERİM

Geçenlerde uzun süredir uğramadığım mothercare uğrama fırsatı buldum.Bu sonbahar sezonunu çok beğendim.Ben minik kokoşum için özelliklle yağmur botunu vede şu ugg botlara benzeyen botları almayı düşünüyorum.Ayrıca renkli skinny jeanleride çok beğendik özellikle babası bayıldı.Duru daha küçükken mothercareden aldığım skinny jeani herkes çok beğeniyor hala da giyiyor.Ona benzer füme renginide buldum onuda listeye ekliyorum.Ayrıca üstlerde pek bir güzel.Ayyy neyse yani hepsini beğendim açıkcası.Şimdi de sizlerle paylaşıyorum.














8 yorum:

  1. ay hakikaten hepsi birbirinden güzel aynılarını annelerede çalışmalı mother care :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa değil mi ya bizde senle alır kızlarımızla yarışırız:)))ayrıca birde koton kidsi çok beğendim canım sende göz at.bir kot etek almayı planlıyorum ana kız.yalnız duruya alıcam kot etekle benimki aynı fiyat:))))düşünsene

      Sil
    2. aaaa edacım kaçar mı :))ufak çapta stil çalışması yaptım koton kidsten Duruya ciddi pahalı ama ya el kadar kıyafetler dünya para hakkaten:/ çok çok arada almaya çalışarak frenliyorum kendimi elimden geldiğince :D nolucak bu analı kızlı alışveriş çılgınlığı bilmiyorum bende :))

      Sil
    3. canım sorma bende beklemedeyim belki biraz indirim olur diye henüz listemde bekliyorlar.ama kot eteği alıcam sanırım dayanamıyorum çünkü:)))gerçekten pahallı el kadar yaa

      Sil
  2. Bu sevimli ana kızı çok özlemiştim. Kavuşmamıza sevindim. Bu arada, keşke benim de bir kızım olsa dedirtiyor bu tatlı ciciler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde özledik zümrem sizleri.bu arada pano çalışmalarını astık çok eğlenceli oldu.tekrardan eline sağlık.kız cicileri gerçekten çok cezbedici.belki birde kızın olur oğluşların peşinden kimbilir canım:)))

      Sil
  3. ama ama ama bunlar harıkaaaa pembısler renkler hepsını alın uzerınızde gorelımmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım alınca mankenlik yapar minnoşum

      Sil