26 Temmuz 2012 Perşembe

ADANA KLASİĞİM 'KAZIM BÜFE'


Benim için Adana klasiklerinden biridir Kazım Büfe ve buzlu muzlu süt.Hatta sanırım buna atom falanda diyorlar yanlış hatırlamıyorsam.Allahım böyle bir lezzet görmedim ya da var ama ben bunun kadar güzelini hiç içmedim.Sıcak adana gecelerinde nasıl güzel olur bunu içmek.Bizde evde kavrulduğumuz bir gece soluğu burada aldık daha da çok burada soluk alacağa benziyoruz çünkü ben buna doyamıyorum.Ramazan olduğu için yemeli içmeli postlar yapmamaya özen gösteriyorum ama adanaya gelince de mutlaka yeme içmeyle ilgili bir şeyler yazmak gerekiyor.Ramazandan sonraya bırakıyorum artık onları ama bunu paylaşmadan edemedim.Yolunuz düşerse diye...

6 yorum:

  1. Merak ettim valla:) biz buralarda kavrulup, sicaklardan pestile donerken, siz Adana'da nasil dayaniyorsunuz?? Bir yontemi varsa bize de ogretin lutfennnn:) yoksa mum gibi eriyecegiz buralarda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dayanamıyoruz aslında:))dün gece elimi ayağımı soğuk suda tutup öyle yatmayı denedim ama olmadı.hiçbir yolu yok yazlığa geldik ama sanırım deniz suyu daha sıcak girmedim valla sıcaktan.biz mum olduk tam anlamıyola eriyip gidiyoruz kolay gelsin hepimize diyelim:))

      Sil
  2. :)))))))) afıyet olsun boyle ayak ustu ama guzel mekanların olmsı bence super:))

    YanıtlaSil